uppklassning..

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Binsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 977
B

Binsan

har det tidigare funnits liknande uppklassningssystem på häst som idag finns på ponnyhoppning??? :angel: :confused:

Sv: uppklassning..

Ja, det fungerade lika på häst förr som på ponny nuförtiden.
Det försvann någon gång på tidigt 90-tal.

vad var meningen med att slopa det på häst?? :confused: i vissa sammanhang hade det behövts än i dag.... :angel:

Binsan skrev:
vad var meningen med att slopa det på häst?? :confused: i vissa sammanhang hade det behövts än i dag.... :angel:

Vet faktiskt inte varför det försvann... Kan nog tycka att det skulle kunna komma tillbaka ,dock i een annorlunda funktion....även ponnyernas uppklassning borde ses över...

Liknande trådar

Fritid I sommar ska jag på ett födelsedagsfirande utanför Knivsta och vi kör från Malmö. Firandet börjar redan tidig eftermiddag så vi tänkte...
Svar
4
· Visningar
276
Senast: Masqueradee
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
732
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hästnäringens Representationsråd (HRR) presenterar nu en uppdaterad version av den gemensamma värdegrunden för hästhållning, träning och...
Svar
6
· Visningar
634
Senast: vilde
·
Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
843
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur