Uppsalaträff intressekoll

Jag är så ledsen, men jag får inte ordning på min astma.
Nu så skall jag prova nya mediciner för att kunna andas och skall inte köra bil innan jag vet hur jag reagerar på det.
Jag sitter fast hemma i kanske en vecka eller mer.
Så jag kan inte komma.
Så otroligt trist. Dumma astma, som bråkar med dig 😠.
Hoppas du mår bättre snart.
 
Jag tänkte se till att vara uranför Il gradino senast 16.55 imorgon ifall någon vill mötas upp utanför. Kommer man efter kl 17 så är det inte nog svårt att se oss där inne, större än så är det väl inte.

Och i annat fall är det bokat i Catrine.

Den 26/8 klockan 17.00 il Gradino
Vi som kommer:
Ninnurur
Cattis_e
Liten
Houdinie
Kamomilla
Liten_Ung
 
Jag tänkte se till att vara uranför Il gradino senast 16.55 imorgon ifall någon vill mötas upp utanför. Kommer man efter kl 17 så är det inte nog svårt att se oss där inne, större än så är det väl inte.

Och i annat fall är det bokat i Catrine.

Den 26/8 klockan 17.00 il Gradino
Vi som kommer:
Ninnurur
Cattis_e
Liten
Houdinie
Kamomilla
Liten_Ung
Avkomman erbjuder sig att fylla upp en tom plats :angel:
 
Buketräffar är så nyttigt.
Av @Kamomilla fick jag genom pratandet om körning i olika delar av hästsporten tips som jag kanske borde tänkt på själv.
Provade med bomull igår och fick ändan ur och tystade svängeln samtidigt. Tittandet bakåt byttes då till att kolla efter smygande sabeltandade tigrar i dikena här och var i övrigt fokus framåt. Då är det betydligt lättare att jobba med.
Bara provat en gång ännu men det känns hoppfullt
Däremot var det inte populärt att bråka vid öronen när jag skulle ta ur bomullen 😅.
Prinsessan blev förlämpad.

I övrigt stort utbyte av bland annat utrustningsprat. Sedan väldigt trevligt och god mat ovanpå det.
Detta gör vi om i oktober-november npgon gång tycker jag!
 
Buketräffar är så nyttigt.
Av @Kamomilla fick jag genom pratandet om körning i olika delar av hästsporten tips som jag kanske borde tänkt på själv.
Provade med bomull igår och fick ändan ur och tystade svängeln samtidigt. Tittandet bakåt byttes då till att kolla efter smygande sabeltandade tigrar i dikena här och var i övrigt fokus framåt. Då är det betydligt lättare att jobba med.
Bara provat en gång ännu men det känns hoppfullt
Däremot var det inte populärt att bråka vid öronen när jag skulle ta ur bomullen 😅.
Prinsessan blev förlämpad.

I övrigt stort utbyte av bland annat utrustningsprat. Sedan väldigt trevligt och god mat ovanpå det.
Detta gör vi om i oktober-november npgon gång tycker jag!
Det där med utbyte mellan olika grenar är så nyttigt, ofta får man med sig något man inte tänkt på tidigare.

Ser fram emot nästa träff 💕
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 470
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 456
Senast: Exile
·
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 209
Senast: manda
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 001
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp