Uppsalaträff intressekoll

Cattis_E

Trådstartare
Uppsalagänget och andra intresserade.

Funns det något intresse för Uppsalaträff numera? Det var ju evigheter sedan vi sågs.
Tänkte jag börjar med en intressekoll om det ens är lönt att försöka få till något.

Nu är mitt schema rätt fullt i och med att jag jobbar en del helger just nu. Så vi får pmanera en bit i förväg om intresset finns.
 
Senast ändrad:
Jag skulle gärna träffas (har aldrig varit med på Buketräff förut), och gillar konceptet med framförhållning och sådär!
 
@Inte_Ung kanske är intresserad om hon råkar vara i faggorna omkring träffen med. Men det vet hon nog inte om det passar förrän jag kläcker ur mig datum 😇.

Jag tänkte återkomma med förslag på datum inom någon vecka. Måste bara kolla ett par grejjor först 😅.
Finns kanske fler ur Uppsalagänget som som vill när det närmar sig också, och finns datum att förhålla sig till.

Så, jag återkommer när jag rett ut detaljerna.
 
Absolut.
Jag är ikring 27-31 juli och en flexibel sväng i mitten på augusti vad jag vet just nu.
Mitt jobbschema är inte jättekul med helger just nu, och så är jag borta en helg i aug. Kommer man in sent på jobbet får man ta det som är över typ. Men får egen schemarad från sept.
Men Juli kan jag inget. Och bort 12-13aug.
Så jag ska bara kolla upp en grej så återkommer jag med en hög dagar under aug-sept sen som förslag 😅.
Ska en liten tripp till andra sidan atlanten i sept med. Så där går en helg bort med.
Mycket nu tydligen :angel: .
Lediga vardagar har jag ju gott om, men vardagkvällar passar väl inte de som jobbar vardag bra oftast.
 
Meh, så taggar du inte mig? :eek: :angel::D
Äh lugna dig lite. Hade inte tänkt skita i dig .
Inte kommit dit än. Hade tänkt köra en taggbombning för de som inte hittat hit när jag kläckt ur mig datum.
Taggade Inte_ung pga krävs lite planering för henne att ta sig hit, och vi skrev om att ordna nåt i en annan tråd för ett tag sen.

Att du var intresserad räknade jag nästan med. Men om bara du visade intresse så kunde du och jag ses utan att styra upp det som en buketräff 😅
 
Äh lugna dig lite. Hade inte tänkt skita i dig .
Inte kommit dit än. Hade tänkt köra en taggbombning för de som inte hittat hit när jag kläckt ur mig datum.
Taggade Inte_ung pga krävs lite planering för henne att ta sig hit, och vi skrev om att ordna nåt i en annan tråd för ett tag sen.

Att du var intresserad räknade jag nästan med. Men om bara du visade intresse så kunde du och jag ses utan att styra upp det som en buketräff 😅
Tänkte väl :D
 
Asså, jag vet knappt vad det är för dag idag liksom. Du får ge tanten i mig lite tid.
Så måste ha almanacka bredvid mig och se till att den är fastställd innan jag ens försöker mig på datum.
Man blir dagvill av nattjobb. Somliga dagar mer än andra.Men nu slutar jag vara vampyr för ett litet tag. Så kanske kan hålla reda på dagarna, vem vet.
 
Datumförslag:
4 Augusti
5 Augusti
26 Augusti
27 augusti
22 sept
23 Sept
24 Sept

Nu tror jag inte jag gjort några misstag med när jag kan 😅.
Kan en del vardagkvällar med då..
Lång lucka mellan Augusti och Septemberdatumen där. Men jag ska föy landet ett par veckor där 😇

Skriv upp er under det datum det skulle kunna funka för er

Taggar lite folk som var med förr eller bor/bott i Uppsala även om de kanske inte svarat här för de har fullt upp eller flyttat. Hjälp mig gärna med alla jag glömmer.

@Ninnurur @lil-sis @Houdinie @Inte_Ung @Kamomilla @Malin_L.

Jag understryker dock att ALLA är välkomna, och vi bits absolut inte. Vi är riktigt snälla.
 
Datumförslag:
4 Augusti - Ninnurur
5 Augusti - (Ninnurur)
26 Augusti - Ninnurur
27 augusti - Ninnurur
22 sept
23 Sept
24 Sept - (Ninnurur, beroende på hur det går på RidskoleDM i hoppning på dagen)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 871
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 471
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 456
Senast: Exile
·
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 211
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp