Uppstalningskontrakt. Eksempler?

Haffe

Trådstartare
Hei! Jeg skal starte eget ridesenter med 15 hester. Holder på å utforme kontrakt, men er redd for at jeg glemmer å bake inn noe... Har dere noen oppstallingskontrakter dere kan pm'a meg eller noe? Jeg skal ha ansvar for utslipp til morgen, morgenmat og lunchfodring resten får de gjøre selv. Kan dere hjelpe meg??? Er så redd for at jeg glemmer noe og plutselig står med vann over hodet :o (norskt uttrykk hvis dere ikke h :o det dvs. påtar seg litt mer enn det man klarer... :)) Takk, takk!!
 
Kan inte hjälpa dig med något kontrakt men några goda råd!

Ta med allt som verkar viktigt i kontraktet och skriv det så att även en 4årig kan förstå vad det står! Ibland måste man vara övertydlig!

Lycka till
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
998
Senast: Lobelia
·
Utrustning Har provridd en hest som er rund over ryggen. Jeg red i en dressursal, som ikke passet meg og jeg får stort sett alltid vondt i hoftene...
Svar
2
· Visningar
440
Senast: MimmiNO
·
Kropp & Själ Etter at jeg brakk ryggen i vår så bruker jeg ofte tigerbalsam på ømme muskler i ryggen når jeg skal legge meg. Men balsamen setter seg...
Svar
8
· Visningar
470
Senast: Liten
·
Utrustning Hei, Jeg skal kjøpe horseware amigo ländtäcken, men er usikker på storleken. Har 130 i täcken, og det står at S er for 125 og 130 i...
Svar
4
· Visningar
476
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp