Ur Bukearkivet

Var det inte stort "ramaskri" när vuxen (kanske förvisso hette senior på den tiden?) och ungdom slogs ihop till allmänt? Vill minnas jag läste en hel del om det när det var på tapeten.
Det har ALLTID varit ramaskri vid stora förändringar :D

Jag hörde säkert till dem som ramaskrek vid den sammanslagningen. Men numera är det väl ett ickeproblem, de yngre tycks ha övergivit snackforumen.
 
Jag minns särskilt en som skrev så. Det var en STOR uppdatering av forumet och hon skrev Jag förstår mig verkligen inte på det här nya, jag får lägga ner buke.

Hon = jag, för sådär en 70 000 inlägg sen. 🙈 :angel:
Haha du var ju inte ensam! Eller som när den gula färgen introducerades och folk protesterade och tyckte att det bara skulle vara grönt, som innan, varpå Gunnar påpekade att det var rosa innan... :D
 
Jo, för att inte tala om allmänt tjafs om vad de olika forumen fick för namn (ja jag hade säkert nån åsikt jag med).
Det har ALLTID varit ramaskri vid stora förändringar :D

Jag hörde säkert till dem som ramaskrek vid den sammanslagningen. Men numera är det väl ett ickeproblem, de yngre tycks ha övergivit snackforumen.
Svar till båda.
Så är det alltid, måste dock erkänna att det blir endel intressant läsning. :angel:
 
Det är så roligt när man snubblar över gamla trådar. Här är en där en framsynt bukefalist efterlyste en gillaknapp - redan 2012. :D Starka åsikter för och emot, svårigheter att hålla oss till ämnet, ett löfte om att jodå, en sådan knapp kommer - dvs, en helt vanlig Buketråd.:D

https://www.bukefalos.se/threads/var-aer-gilla-knappen.1142015/
Ah, jag fick rätt i detta "Det kommer att i heta diskussionstrådar användas som en 'för eller emot'-indikaton utan dess like, inte alltid på ett bra sätt ". Även om jag tycker de flesta sköter det bra.
 
Ah, jag fick rätt i detta "Det kommer att i heta diskussionstrådar användas som en 'för eller emot'-indikaton utan dess like, inte alltid på ett bra sätt ". Även om jag tycker de flesta sköter det bra.
Sju år senare fick du rätt. :D

Jag tycker att gillaknappen är bra. Till och med jättebra. MEN när den används för att gilla elaka inlägg gillar jag den inte. Elakheter tycker jag att man ska stå för själv, inte bara haka på någon annan.
 
Ja, de användes nog inte som det var tänkt. Skönt att de försvann!

Gilla-knappen är bättre, även om det går att se mönster i hur den används.
Jag är fortfarande förvånad över att jag inte minns dem! Var på sidan såg man dem?

Ja, jag tycker nog också att det går att se mönster. ibland inbillar man sig nog mönstren och ibland har man fullständigt rätt när man ser dem.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Helgen 10-11/8 hade bergslagens vallhundsklubb Ik2-tävlingar utanför Örebro. En klurig bana, ganska svåra (men roliga!) får och rejält...
Svar
4
· Visningar
1 128
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp