Ur led är tiden

Är inte hovar gjort av samma material som naglar dvs klor..? :cautious:
Naturen borde ju ha haft någon plan när hovdjur råkar hamna på hal is ... För komedieffekten?

I så fall har vi klor på huvudet också. :idea: :angel:

Och japp, jag tror du är något på spåren! Dock är jag hyfsat övertygad om att komedieffekten inte bara infaller just på hal is utan, typ... jämt? :cool: :laugh:
 
@Monstermom :angel:
funny-gif-horse-haters-gonna-hate_zpstz5phwio.gif

:cool:
 
Här blommar blåklockor, smörblommor, stockros, vanlig ros, höstaster, vallmo, törnrosas kjortel, bellis, okända vita blommor och julros. Götaland.
 
Gör det! Det är en fantastisk växt, tycker jag. Trotsar snön. Lite som maskrosor som växer genom asfalt. Det är tåga i dem!
Jag har trots upprepade försökt aldrig fått en julros att överleva, det är lögn, förbannad lögn att de finns växande på andra ställen än i affärer! :rage:
 
Jag har trots upprepade försökt aldrig fått en julros att överleva, det är lögn, förbannad lögn att de finns växande på andra ställen än i affärer! :rage:
Menar du inne? I så fall, spara den fast den ser vissen och eländig ut. Fortsätt vattna tills du kan plantera ut den. Sedan kan du njuta av den i snöyran när Inget Annat blommar!
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 151
Senast: Liten
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 408
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp