USB-sladd till digitalkamera

Sv: USB-sladd till digitalkamera

Glömde, jag har 2 USB-portar på min dator varav båda används redan. Kan man sätta en förgrening eller blir det för mycket? Alltså 3 saker i 2 uttag.

Det finns något som kallas "USB-hub" .. ibland behöver den extern ström, och ibland räcker det med den ström som datorn skickar ut via USB-porten. Det beror på vad det är du ska koppla in.

En USB-hub används iallafall för att få fler USB-portar.

Okej... Kom på att så här var det, en USB-port slutade fungera när vi bytte till XP, så jag har en och har skarvat den andra (mus och tangentbord, musen är skarvad) till en annan port.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag fjorde en felanmälan av det som är på bilden. Beskrev att den inte går att koppla in i datorn pga har blivit böjd. Men vad heter...
Svar
4
· Visningar
324
Senast: Elo
·
Skola & Jobb Jag reser en del i jobbet, en del minns säkert min gnälltråd om resor i arbetet 😄 det är mycket bättre nu och jag har vettigare resor... 2
Svar
25
· Visningar
1 204
Senast: bollen__
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 035
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
689
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka