Utbildningstävling i fälttävlan

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Bettibets
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 60
  • Visningar Visningar 4 831
Sv: Utbildningstävling i fälttävlan

Klart är i alla fall att det blir utbildningstävlingar (enl. TR 2009) sen återstår att se i vilken form och hur mycket av gruppens förslag som kommer att antas... Några separata pris för bästa dressyr, terräng... osv kan jag i varje fall med säkerhet utlova att det inte blir, men jag hoppas att det blir ett pris för godkänd ritt (inte samma som clear round) men när man läser formuleringen i TR tycker jag att det lutar åt att man skippat den delen, synd i så fall. Reglerna för utbilningsfälttävlan skall publiceras på SvRF:s hemsida inför varje säsong och kan alltså ändras varje år "efter behov"

Liknande trådar

S
Fälttävlan Hej funderar på att kvala en blivande 5-åring till ft-breeders nästa år. Tänkte bara höra lite om kvalreglerna: alternativet man kan...
Svar
14
· Visningar
2 557
Hoppning För snart två år sedan (då 16 år gammal) var jag med om en ridolycka på en hopptävling. Jag fördes från platsen med ambulans och det...
Svar
19
· Visningar
1 999
Senast: vicky417
·
S
Fälttävlan Hallå alla bukefolk. Jag har börjat smida planer för sensommaren/hösten att börja lite smått träna fälttävlan med min ponny. Hon har...
Svar
4
· Visningar
1 149
Senast: Hot Shot
·
Avel OBSERVERA att jag gärna ser att den här tråden INTE spårar ur till att handla om lämpligheten att betäcka stoet eller ej. Jag är... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
10 609
Senast: CATTY
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer