Ute eller inne?

Sv: Ute eller inne?

Haha, verkligen?? Man tycker ju att de borde bli kalla av att bli insnöade? Helt galet ju. :D Man skulle nog vara hund isf. Fryser aldrig. ;)

Frågar man vår hund om han vill komma in ser han på en som om han inte fattrar vad man vill. Övertalar man honom går han in men ser fortfarande frågande ut som - "Vad ville du? Ville du ngt?"

Sv: Ute eller inne?

Schäfern föredrar att vara ute -förutom om det eventuellt kan vankas käk för då blir han alldeles DESPERAT att få komma in BUMS.
Nya rottisen vill inte gå ut om; det regnar, är kallt, är lerigt om tassarna, finns en gosig soffa att sova i etc etc:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 047
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 613
Senast: Otherside
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 079
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 372
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka