Ute i sadelndjungeln igen!!

JeaNette__

Trådstartare
Hejsan, för någon vecka sen hade jag ut sadelutprovare till min lilla skogsmulle. Sadlar som nu passar min lilla breda herre är albion legend, albion k2 hopp och även Santa cruz frisco. Men är helt omöjligt att hitta en begagnad sadel av dessa i xw och inte ny pris😫 då vi bara lufsar i skogen vill jag hitta en sadel för max 5000, vilka fler modeller kan vara värd att prova? Tekna har vi testa den blir lite för lång och låg inte helt optimalt. Snälla kom med förslag!!!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft enorma problem med att hitta en sadel till min Welsh Mountain. Hon är 115 cm hög med väldigt platt, bred och något svängd...
Svar
11
· Visningar
1 311
Senast: Thera
·
Utrustning Hej, Vet att det finns en miljard sånahär trådar, har läst de flesta gamla men är fortfarande lite villrådig. Har kontakt med en...
Svar
6
· Visningar
2 334
Utrustning Jag är i akut behov av nya sadlar till min häst. Dressyrsadeln som provades ut för ett år sedan av en erkänt skicklig sadelutprovare är...
2
Svar
25
· Visningar
11 419
Senast: ylvalill
·
Utrustning Tråden är egentligen mest hypotetisk. Men om jag ens skulle komma på tanken skulle jag givetvis ta ut en riktig sadelutprovare först...
2
Svar
21
· Visningar
2 362
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp