• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare 04400220
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 230
0

04400220

Vilken utebox tycker ni är bäst? Vet ni vilken som är billigast? Finns det någon med "engelsk dörr"? Vad ska man ha för underlag, blir det bra dränerat om man har grus och gummimatta el ska man gjuta platta?
Tack för svar.

Sv: utebox

Min häst står i utebox med engelsk halvdörr, översta delen är öppen dugnet runt året om.

060508-6.jpg

Underlaget i boxarna består sand(först grus, efter det sand och sedan en bädd av spån+halm) . Väldränerat och lättmockat:idea:

Liknande trådar

Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: tara
·
Anläggning Vi planerar att anlägga en spolplats utomhus till våren och jag vill gärna höra om era bra och dåliga erfarenheter av liknande. I...
Svar
14
· Visningar
1 255
Senast: hamilton1
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
775

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka