Blueeyes

Trådstartare
Är det någon här som vet vart jag kan hitta beskrivning hur man kan bygga en utebox?
Tack på förhand :)

Sv: Uteboxar

Ring ett företag som gör boxar, har du tur kanske de ger dig en ritning. :p

Jag byggde mina i vår carport( till gubbens förtret :angel: )

uteboxar1.jpg

4 st på 12 kvm stycket....

Blueeyes skrev:
Är alla 12 kvm styck eller?
Jag behöver endast göra en enda, vad tror du om det?

Ja, varje box är ca 4x3 m.....om du bara behöver en enda box kan du ju göra en, men ibland kan det ju vara fint att ha en tombox å ha halm/spån, foder eller bara saker i bredvid hästen så man slipper springa o hämta......jag vet inte hur du annars har det för din häst-

Jag ska ha hästen i såntfall på skolan så de finns ställen där jag kan ha de sakerna...

Jaaa kan man väl säga, de har bara spiltor på skolan och hästen kan inte stå i sån så då ska jag höra om vi kan bygga en utebox =)

Liknande trådar

Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 063
Senast: jemeni
·
Avel Hej! Jag undrar om någon vet vart jag kan hitta om mitt sto har haft föl innan? Veterinären såg att hon har blivit sytt i vulvan och då...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Tuppis
·
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
868
Senast: Freazer
·
Utrustning Behöver tips på - Transport med stuteriinredning och sadelkammare - baklängestransport med frontlastning och stuteriinredning samt...
Svar
2
· Visningar
403
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka