Utelekasak

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare peace
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 179

peace

Trådstartare
Mitt kusinbarn fyller 1 år och älskar att vara ute.Hon önskar sig uteleksaker,hjälp mig vad ska jag köpa till henne?:confused:

Sv: Utelekasak

En lite pool, trädgårdsredskap i barnsize (finns allt från gräsklippare till vattenkannor), kanske ni kan gå ihop och köpa en plastrutschbana, finns i olika storlekar men är rätt dyra. Prova googla little tikes för att se några.

Stora mjuka bollar som studsar lite lugnt är också jättebra för små barn att jaga och sparka på. Inte superhårda i plast som flyger och studsar all världens väg (isåfall får man pumpa dem med för lite luft).
Små pooler, liten skottkärra, fina kakformar till sandlådan.

Å jag blev shoppingsugen nu :d

Det finns en sorts utegungbrädor i plast som funkar för ett eller två barn. Halvmåneformade, två handtag och tre säten, säljs bl a av Toys'R'Us. Vi har en sån och den är jättepopulär eftersom den funkar både till ensamlek och gungning tillsammans.

Ha,ha ja rullebör (är själv skåning:banana:)är ju alltid kul:idea: Alla ni andra tack för alla tipsen:bow: Blir nog lite blandat:"rullebör;)",hink,spade och lite sånt!!!

Jag älskade grävskopan på dagis när var liten, kunde sitta o gräva gropar i timmar :D Så det tycker jag är en bra leksak, om de har sandlåda då...

Liknande trådar

Småbarn Jag ska köpa vantar till barnen och blir tokig på vad jag ska välja. De har tunna tumvantar i bomull som blir för blöta och kalla nu...
Svar
16
· Visningar
1 092
Senast: Dunet
·
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 838
Småbarn Hej, Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Svar
17
· Visningar
1 093
Senast: Blyger
·
Småbarn På jakt efter cykelhjälm till bebis, 45 cm huvudomfång just nu. Vad ska jag tänka på vid köp?
Svar
6
· Visningar
602
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka