utländska barnvagnar....

tinissen

Trådstartare
vi har under helgen varit i holland och fick där syn på en hel del spännande barnvagnar främst av märkena maclarsen och Quinny som var populära, den sistnämda verkade väldigt smidig, någon här som har någon erfarenhet av dessa märken:)
 
Sv: utländska barnvagnar....

Mclaren menar du nog?

Både den vagnen och Quinny finns att köpa i Sverige också iaf vissa modeller. Mclaren vet jag har återkallat många vagnar av viss typ i USA pga avknippsade småfingrar ( googla? ).
 
Sv: utländska barnvagnar....

Quinny säljer de i vår butik här hemma med. Har sett en del rulla på stan- haha man är skadad som tittar på barnvagnar hela tiden nu- och de verkar smidiga.
Dock har jag sett i en del tester att de inte får så bra betyg...
 
Sv: utländska barnvagnar....

Här i Österrike finns det ocksa manga vagnar av dom märkena, har inte ngn egen erfarenhet men dom borde vara bra eftersom manga har dom.
Men bara genom att ha tittat och klämt lite tycker jag generellt att Quinny verkar bättre.
 
Sv: utländska barnvagnar....

Vår granne har en Quinny ståendes i barnvagnsrummet. Jag har skakat lite på den och den känns väldigt rackligt. Helst om man jämför mot vår Bugga.
 
Sv: utländska barnvagnar....

nej maclarsen hette den. påminde om en blandning mellan emmaljungas city jet och breaker tror jag vagnen heter. det var en stadig vagn med 4 fasta hjul och ett chassi med en märklig form, aldrig sett vagnen tidigare.
 
Sv: utländska barnvagnar....

jag har googlat lite på quinni. o många av modellerna ser som ni skrivit ostadiga ut.. har googlat fram en bild:

Freestyle-Red.jpg


jag tycker den verkar väldigt lik carenas swing (nya årsmodellen) med undantag för handbromsen och fjädringen. den var väldigt populär så den kan ju inte vara allt för dålig.
 
Sv: utländska barnvagnar....

Freestyle är skitstor, verkar mycket osmidig i verkligheten. Men fördelen är att sitsen är vändbar. :)
 
Sv: utländska barnvagnar....

Jag hade en Quinny Freestyle när Alva var liten.

Jag älskade vagnen. Lätt att köra och smidig. Min kompis som var nöjd med sin vagn köpte en Freestyle efter att ha provat min.
Hon som är ute och går i timmar med sin hund tyckte att det gick att komma fram överallt med den.

Nu ska vi köpa en Vibe istället eftersom vi får tillökning i september.

Jag fick igen pengarna som jag gav för den.
 
Sv: utländska barnvagnar....

då kanske det är värt o köpa en sådan senare då:) vi ska ha syskon nu om 6 v men till att börja med får det bli en carena double swing, swingen och den quinnin jag lade in bild på är väldigt lika men quinnin ser stadigare ut:)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har varit till två olika veterinärkliniker senaste månaden och på båda ställena fick vi träffa veterinärer som ganska nyligen kommit...
2
Svar
27
· Visningar
3 659
Senast: Grazing
·
Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 880
Senast: MiniLi
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 448
Senast: cewe
·
  • Artikel
Dagbok Förra helgen drog ner mig i en rejäl grop som jag inte trodde var möjlig. Jag hade ingen aning om att en marknad kunde dränera en på så...
Svar
1
· Visningar
793

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp