Utrustning i läcker färg

Sv: Utrustning i läcker färg

Var på My One idag och skulle egentligen bara köpa ett tråkigt vitt dressyrschabrak....... Men så råkade jag slänga ett öga bland lindorna och hittade Svarta lindor med invävda guldtrådar och blåa och rosa med invävda silver trådar:love: .
Alla från Horse Guard.
Köpte de svarta idag och planerar att köpa de blåa inom kort.:banana:

Det var nog det j*ligaste jag sett i mitt liv! Var ska denna kamoflageutrustning platsa? I ett korallrev kanske :)

Nicke skrev:
Det var nog det j*ligaste jag sett i mitt liv! Var ska denna kamoflageutrustning platsa? I ett korallrev kanske :)
:rofl: Jag kan se det framför mig... på tävlingsplatsen, alla hästar i dessa hoods....hur hittar man sin egen häst:eek: :eek: ??...hm, kanske ska tänka ut en matchande namnskylt att hänga under hakan på hästen;)

alazzi skrev:
Dessa benskydd var också i min sjuka smak!
217004p_R.jpg

Du borde kunna köpa de rosa skydden via ponnyprakt. De har Davis andra skydd.

palle skrev:
Superläckra :bump: :bump: :bump:

Märke ?

Köpt var någonstans ?

Märket är Davis och jag köpte dem på tävlingarna ute i Kreuth nu i helgen. De hade de rosa också men det hade blivit fjolligt på min valack;)

Ja vad är det man brukar säga...Smaken är som baken :bump:

jätte smart ju. man kan köpa dom där bara för att få behålla dom (har vart med om allt för många gånger att någon har tagit alldeles nyinköpta sporrar :().. men dom soporrarna med stenarna på var ju klart snyggast :bow:

*knapplån*

Lovade ju att visa bild på kompisens medryttarpålla i sin rosa utstyrsel i den förra tråden men hann inte innan tråden försvann, så lägger in den här istället. :)

Pretty in pink:
ninarosa.jpg

man får ju mardrömmar av alla dessa saker ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Har insett att jag behöver en ny håltång, den gamla gör knappt hål längre😏Men vilken är den bästa egentligen? Vore tacksamt med lite...
Svar
12
· Visningar
459
Senast: ptr
·
Utrustning Hej! Jag har nyligen köpt en ny hopphäst, sto 13 år hoppar upp till 140. Hon flyttade hem till oss för snart 4 månader sedan. Upptäckte...
Svar
1
· Visningar
235
Senast: Nevermind
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka