Utrustning i läcker färg

Sv: Utrustning i läcker färg

3788_big.jpg8
:eek:

glitter_bell_boot_big.jpg

Glitterboots :smirk:

TackeBog.jpg
:D

cc_1.JPG

Ja, det är ett schabrak :rofl:

8747_l.jpg

Hemkst! :eek: :crazy:

soft mee islandshästar skrev:
Hittade detta på H**ks förut, förstår inte vad man ska ha det till... ska man rida i det eller:eek:

690206.jpg

690198.jpg

Svans skyddet har man på när hästen är ute i hagen så svansen inte blir lerig och skitig.
Huvan har man på när manen är knoppad så hästen inte kan klia knopparna så man måste knoppa om. Jättebra när man står uppstallad på tävlingsplatsen och har sytt i knopparna! (Fast mina huvor är blåa, svarta och gröna...;) )

Det är faktiskt från Hööks! Det är det "hallonröda" (antar att de inte vågade kalla det chockrosa :D ) schabraket med Lena Furberg-brodyr. :love:

Hon har lindor i exakt samma nyans som schabraket, köpta i Ullared, jag ska se om jag kan få med dem på bild också när jag får tillbaka min kamera. :)

Usch vilka hemska grejer:crazy: det enda som var ngt snyggt var dem första sporrarna som trådskaparen vissade, resten skulle alfrig få komma i närheten av min häst, tacka vet jag "vanliga" färger mkt snyggasre i stillrenare. Har haft camofärgade lindor en gång till min ponny men längre än så sträcker jag mig inte och ALDRIG att jag skulle skaffa såna grejer till min stora häst, möjligtgiv till en B-ponny med en ägare på sådär 10 år.:devil:

Men som sagt, smaken är ju delad.

har svarta "sporrskydd" så diamanter skulle inte synas, och färgade är inte min stil:banana:

Liknande trådar

Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
225
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Har insett att jag behöver en ny håltång, den gamla gör knappt hål längre😏Men vilken är den bästa egentligen? Vore tacksamt med lite...
Svar
12
· Visningar
459
Senast: ptr
·
Utrustning Hej! Jag har nyligen köpt en ny hopphäst, sto 13 år hoppar upp till 140. Hon flyttade hem till oss för snart 4 månader sedan. Upptäckte...
Svar
1
· Visningar
237
Senast: Nevermind
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
465

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka