utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Nej det finns inte på börjes, inte längre iaf. (var på börjes för max en månad sen).
Letar som en galning efter ett snyggt kedjepannband till min polla mitt gamla börjar bli slitet. Men hittar inget. Jo globus men hittar inga affärer jag kan komma till som säljer det.

men dom har det i katalogen så det kanske var slut i affären just då, ring och fråga?

Kan du göra mig en tjänst och mäta hur bred själva kedjan är alltså inte från sida till sida utan överkant till nederkant?

Gör det? Nu blir jag förvirrad har inte sett det dör heller och då har jag letat efter pannband även där. Typ på alla ställen jag kommer åt.

Tjingeling letar du lila saker kika in på min favissida, vet att de har/haft schabrak, grimmor, lindor,täcken.boots,benskydd och träns i lila.
Fick mail från dem idag de drar denna vecka av 25% på allt utom eminprodukter.
länk http://hem.bredband.net/denemt/
häls turbos

Lila är helt jättefin, ja. Var och storshoppade till min häst i helgen, mycket lila blev det :D

Jodå. Sånna fanns här på Eko sist jag kollade i alla fall. Kan kika nästa gång jag är där (vilket lät bli nångång i veckan :) )

Såna köpte jag på eurohorse för 100 kronor styck!!!
Det som är på bilden och ett kornblått....jättefin kvalite´så dom kan jag varmt rekommendera.

Ärligt så var jag rätt seriöst intresserad men kom på att jag är fattig student. =(

Den sidan har ju uruselt sortiment. Jag har velat ha saker som är med på sidan, men får veta att de har ett par tre månaders leveranstid. Dåligt!

på PonnyPrakt.se finns det massa läderträns i blått mm.

Jag har väl inte sagt att du inte var seriös?

Att vara fattig student är väl inget konstigt? ;)

Du är så välkommen "tillbaka" när/om du får fatt i pengarna och varan finns kvar :D

Jag vill ju att grejor ska användas, inte ligga och ta plats...

Och som sagt..snart är det jul ;)

Till PALLE

Jag undrar om det går att köpa grejerna du har på din sida, blev helt frälst i ett schabrak.

harryhook skrev:
Visst e dom fräcka?! snacka om att synas...hehehe

http://www.countrysupplies.com/

en annan rolig sida är: http://www.tackstop.com/

bfgallopmetblus.jpg

kolla vad ja mer hittade(hehehe):

saddle_set4_1.jpg

Tack vare denna goda människas inlägg så har jag blivit 445 USD
fattigare, bara gatt ju beställa saddle setet på deras hemsida till min svarta hingst.

EDS31.jpg

EDS_d4.jpg

242bbd2e806e78fe3b0c43eb9731fc25.jpg

hoppas att det blir riktigt snyggt på svarten min :love:
allt kommer i samma setm sadel, träns, grimskaft, stigläder och gjord!

LILLAHÄSTEN!! :eek: Letar en massa på sidan men hittar dom innte, vart finns dom?

Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
19
· Visningar
734
Senast: zarmino
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
932
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka