utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

men hur kan man som ryttare rida runt med sådant?? så hemskt fult! schabrak kanske, de är ju i tyg som finns i oändliga färger men träns?????

Nej men se vem som tar sig tid att kika förbi *host*

Vad är det för fel med lite färg? Jag tror inte heller att hästarna bryr sig så där fruktansvärt mycket, och hur ryttaren vill klä sig är väl ändå upp till den. Man ska inte lägga sig i andras privata angelägenheter så mycket.

*lånar knapp*
Jätte söt!!!!!! Vill ha och det finns i storhäst storlek :)
TKamoflage.jpg

Älska Ponny Prakt!

men varför skriva såå mycket om sina privata anlägenheter om man inte tål kommentarerna som följer?? en del tycker det är jätte gulligt (?) och en del tycker det är fult och så är det nog om allt!! om man bara ville ha kommentarer från ett håll så kan man ju prata med såna som tycker likadant och inte lägga ut allt på ett så här öppet diskussions forum!!!

Nej men har det kommit en ny liten D&G!??!!! :) Vad glaaad jag blir!

Såg föresten att dom sålde Twinkle Tpes hovlack på sharpman! :p Nu slipper jag att bestlla det från PP men jag mistänker att jag kommer att bäställa nåt därifrån ändå.

Senast ändrad av en moderator:

Ehum, men du är ju faktiskt ökänd för att vara allmänt otrevlig, tro mig, jag har sett dina inlägg förut.

ursäkta men jag blev medlemm igår så jag har inte skrivit speciellt många inlägg och bara för att jag skriver som jag tycker så behöver inte det vara fel??!! eller???

Hahahahaha.. ha. Du har ju lite humor i alla fall.

Nu orkar jag inte diskutera saken mer.

Är det någon som har glittergelén som bland annat finns att köpa på PP? Är den bra?

ska du inte ens svara på det jag skrev?

Nej det är inte fel att skriva som man tycker. Det kommer jag att göra nu.
Denna tråd har varit rolig att kika in på, med alla sina roliga inlägg bilder och tips.
Vissa bilder har varit helt "tokiga" och lockat till många skratt...
Men framför allt varit en rolig och trevlig tråd.
TILLS DU BÖRJADE MED DINA INLÄGG.
Mitt förslag om du ej tycker om dessa färgglada annorlunda saker GE FAN I ATT LÄSA DEN DÅ:
FÖRSTÖR INTE EN TREVLIG TRÅD.
Från Turbos :devil: som bara känner hornen växa fram

Till er övriga på denna tråd. Ber om ursäkt för ordvalet,men kände bara att :devil:for i mig. Tråden har varit underbar hittills oavsett om gillar sakerna eller ej.
hälsn Turbos

Vimzis skrev:
Lite väl tjocka remmar kankse men färgen passade på hästen...:D
Hmmmm......... Det där skulle nog passa på min svarta kille (han passar då bra i rosa grimmor!) men jag håller med dig... Lite väl tjocka remmar...
Får göra ett önskemål på tunna remmar:d

Har du kikat på detta rosa träns på Z****litzas.
http://hem.bredband.net/denemt/
Kostar nog lite mer då det är i Läder.Komplett med tyglar 750kr.
.
Rosa%20ltrans_small.JPG

Har precis fått hem det till vår ponny. Det har smalare remmar.
Lovar att hon är "gudomligt" söt .
Hälsn Turbos som nu lugnat sig..

dolce__g skrev:
men hur kan man som ryttare rida runt med sådant?? så hemskt fult! schabrak kanske, de är ju i tyg som finns i oändliga färger men träns?????
Gillar du det inte så blunda då! Ingen som begär att du ska använda det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
925
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka