utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

nu är det väl ändå dags med en bild på min häst?

Merlin i Superfluffyversion (observera att grimmans färg är ljusrosa):
merlinsuperfluffy.jpg

kommer nya bilder imorgon, idag ska han stylas ;)

*knapplån*

Idag fick jag hem de här skönheterna:

benskydd.jpg

:love: :love: :love:

Medryttarpållen kommer att bli SÅ snygg i dem - ska ta med kameran till stallet imorron och fota honom i ljusblå utstyrsel. :)

På börjes såg jag dom. ljuslila med mörklila skoning

wii va gulligt.. :)
va hitta du dom?

Brittiska eBay. Rena guldgruvan för en färgfantast. Dyra var de inte heller - 250 spänn med frakt! :)

:love: :love: :love:

Ett fel bara...dom finns inte i ROSA utan bara svarta, vita, bruna, lila, och bay blå....

Som att handla på tradera ungefär, man bjuder på saker eller köper på "buy-it-now". Allra smidigast är om man har ett paypal-konto, eftersom de flesta av säljarna bara accepterar paypal när man köper internationellt. Paypal är superenkelt, det enda man behöver är ett betalkort och en mailadress.
Många av säljarna säljer bara till Storbritannien, så det får man kolla innan man bjuder, men å andra sidan är det många av dem som kan tänka sig att skicka till Sverige om man frågar.
Var noga med att kolla säljarens feedback innan du bjuder! Jag köper inte från någon som har mindre än 99% positiv feedback, och finns det negativa kollar jag alltid vad som står i dem innan jag köper något.
Och fraktkostnaden är också viktig att kolla upp i förhand. Står den inte i auktionsbeskrivningen får man fråga säljaren.

En varning: det är fruktansvärt lätt att bli beroende! ;)

Aha, ungefär som Tradera, ja då vet jag. :D :D
Sålt och köpt massor på Tradera och ja, det är lätt att bli beroende... :angel: :angel:

Var mest betalningen jag funderade över och tack så mkt för ditt svar. :bow:

Som Tradera-beroende tycker du verkligen att vi ska försöka oss på ebay också :confused:

Åtmindstånde tills efter sommaren.... :angel:
Tänk om jag skulle köpa alla dom där ROSA grejorna som finns på dom amerikanska sidorna.... :d
Det skulle aldrig min ekonomi eller gubbe förlåta mej för... :crazy:

Här är han! :)

henkeblue.jpg

Inte så jättejätteljusblå (och vojlocken ser nästan vit ut, skumt nog... och hårig är den!) men visst är han söt? Önskar bara att jag kunde hitta ljusblåa boots...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
16
· Visningar
619
Senast: MiniLi
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka