Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Som att handla på tradera ungefär, man bjuder på saker eller köper på "buy-it-now". Allra smidigast är om man har ett paypal-konto, eftersom de flesta av säljarna bara accepterar paypal när man köper internationellt. Paypal är superenkelt, det enda man behöver är ett betalkort och en mailadress.
Många av säljarna säljer bara till Storbritannien, så det får man kolla innan man bjuder, men å andra sidan är det många av dem som kan tänka sig att skicka till Sverige om man frågar.
Var noga med att kolla säljarens feedback innan du bjuder! Jag köper inte från någon som har mindre än 99% positiv feedback, och finns det negativa kollar jag alltid vad som står i dem innan jag köper något.
Och fraktkostnaden är också viktig att kolla upp i förhand. Står den inte i auktionsbeskrivningen får man fråga säljaren.
En varning: det är fruktansvärt lätt att bli beroende!
Åtmindstånde tills efter sommaren....
Tänk om jag skulle köpa alla dom där ROSA grejorna som finns på dom amerikanska sidorna....
Det skulle aldrig min ekonomi eller gubbe förlåta mej för...
Inte så jättejätteljusblå (och vojlocken ser nästan vit ut, skumt nog... och hårig är den!) men visst är han söt? Önskar bara att jag kunde hitta ljusblåa boots...
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...