utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

134.jpg

Inte ljusblå, men ganska ljusa iaf.
Finns på www.ridsportshopen.com

Denna tråden är ju bäst !

Har funnits så länge och massvis med sanslösa grejer, me like !

Haha, javisst, det verkar inte finnas något slut för denna tråd ;)

Fast nu kanske det börjar bli dags att dela på tråden då den är rätt "jobbig" att läsa :cool:

Tänk hur mycket jag kommer att ha att läsa när jag kommer hem efter att ha tillbringat nästa vecka på sjukhus :o :D

asfaltsflickan skrev:
Här är han! :)

henkeblue.jpg

Inte så jättejätteljusblå (och vojlocken ser nästan vit ut, skumt nog... och hårig är den!) men visst är han söt? Önskar bara att jag kunde hitta ljusblåa boots...

:bow: :bow:
ansluter mig till skaran ljusblåfan :p ;)

nästan så jag känner mig manad att ut å fota pållen i sin finaste mundering :D inte mycket grejer jag har som inte är ljusblåa :angel:

hehe, visst är han helt och totalt underbar? :D

blir jobbigare om man delar på den, för då kommer folk fortsätta att skriva här ändå och då får man ingen helhet i det :p

Jo, det är ju egentligen självklart...men det var bara tanken på hur många inlägg jag skulle få läsa efter ca 1 vecka-10 dagar frånvaro :eek:

Halvfoderhästen är också söt i ljusblått:

pale003.jpg

:love:
Tur att hans matte delar min förkärlek för denna underbara färg. :D
Det var för varmt idag för det ljusblåa ridtäcket, annars hade han varit ännu mera matchad. ;)

Oh, gud vad söta hästar ^____^ :love:

hp-sat-17-d-set-small.jpg

hp-vel-01-detail.jpg

hp-sat-18-rosette.jpg

hp-sat-30-main1.jpg

:love:

Det värsta med den här tråden är att man vill ha kompletta uppsättningar utrustning i alla härliga färger så att man kan mixa och matcha... :D

Jag ska nog köpa illgrönt till Chicqa! :D Så kan jag rida i ljusgröna byxor, tröja (givetvis med ljusgrön t-shirt under), och sjal! :D Snyggt de skulle va! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
16
· Visningar
618
Senast: MiniLi
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka