utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Lånar knapp...

Denna tråden är den bästa någonsin! Perfekt för en tråkig och ensam fredag kväll! :love: Nu jävlarimej ska det vara slut på grått och mörkblått till pållan! :rofl: :angel: :banana:

Visst är det! Jag kan sitta hela natten i lugn o ro och bara kolla in alla häftiga prylar!

Vad sägs om ett kombiträns i valfri färg med valfri dekor? Hur fiffigt som helst egentligen! :love:
Kombi1.jpg

Har sett massor av dom, vill ha det!!! Tänk att ha ett träns som nästan ingen annan ha (för dom vågar inte ha det!!)

Sådana här chaps ska jag beställa när jag får lite pengar över!

product_thumb.php

Och så ett kombiträns, fast inte i lila som fanns i det tidigare inlägget, det blir nåt som matchar min bruna sadel, fast med en snygg dekor blir det ju helt klart annorlunda ändå.

Det här täcket är jag oxå sugen på... :love:

product_thumb.php

Men hur tvättar man ylle? Ska man ha det som "fin-täcke" vill man ju kunna göra rent det då och då...

Senast ändrad av en moderator:

Dom flesta tvättmaskiner har ett ylleprogram. På det har jag tvätta mina täcken & dom är lika fina efteråt. :)

Inte skulle det väl vara helt fel att ha ett träns som ingen annan har heller, i vilket fall som helst... Kanske skulle ta och gå en sadelmakar-kurs eller nått så ja gkan sy mig ett alldeles personligt träns sedan? ;P

Söt färgkombi:
d7_1_b.JPG

Var mest hönätet som fångade min uppmärksamhet, färgen är ju lite roligare än svart eller röd...:
56_1_b.JPG

Ytterligare ett rosa pannband:
23_1_b.JPG

Pretty in pink?:
12_1_b.JPG

Jag vet inte, men jag tror att jag kommer at bli rätt ensam om ett KNALLROSA kombiträns med fjärilar på :9
Åtmindstånde i storlek Full :)

Inte från min sida, men jag vågar nog påstå att det är egentillverkat :D

Jadå, har hittat massvis med söta pannband på eBay på senaste... ;)

oj ni måste verkligen kolla på

www.ponnyprakt.se

de har allt ni kan tänka er i färger och kombinationer! glitter och glamour eller varför inte täcken och chabrak i alla tänk bara färger! ni kan kombinera själva och jag rekomenderar denna sida starkt! de har de absolut roligaste häst grejjerna i sverige! ta en titt och njut!

det är helt underbart!

Jodå, jag har varit där och tittat....finns bara Rosa till ponnysar....min d-ponny och "lilla" stora häst( ca 155 cm) drar full.....

Och jodå, jag har även mailat till C och påtalat detta.....

Men har du tittat på: www.oxhorsestore.com???

Där finns det grejor :) :) :)

palle skrev:
Jag vet inte, men jag tror att jag kommer at bli rätt ensam om ett KNALLROSA kombiträns med fjärilar på :9
Åtmindstånde i storlek Full :)
Och med en matchande dressyr gjord ;)

Beställde samma (gjorden) till mitt sto, men med elastik på en sida :)
Kunde inte låta bli.

Javisst ja, sadelgjorden glömde jag :idea: :love: :love:

Och mitt KNALLROSA Biothaneträns som jag "gjort om " till kandar :love: :love: :love:

Undrar hur många i världen som har ett sådant ??? :cool: :bump:

palle skrev:
Javisst ja, sadelgjorden glömde jag :idea: :love: :love:

Och mitt KNALLROSA Biothaneträns som jag "gjort om " till kandar :love: :love: :love:

Undrar hur många i världen som har ett sådant ??? :cool: :bump:
Det tror jag inte är många ;) , men hur är det med tävlings regler och ett färg glatt¨kandar egentligen?
Eller du har den bara till träning?

Har du bild???? Nyfiken - vill också ha ett :d

ta en sån kurs! Då kan du ju sy ett träns till mejj!!

Kolla min nya lilla fina rosa svettskrapa! :D
svettskrapa.bmp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
22
· Visningar
946
Senast: Piaff
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
419
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur