utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

är det nån av er som vet var man kan få tag i ett ljuslila schabrak?
(som matchar dessa)

showmaster hade ett ursnyggt lila schabrak med silverpasspoal, går det at få tag i fortfarande? (har svart, grönt och rosa sånt, bara lila som saknas)

tycker att dom flästa hästaffärer har ljuslia schabrak, men vet tyvärr inte märke..

näe, inte just sånna som jag vill ha :angel:
vill ha allroundmodell i storlek full
de enda lila jag hittar som är allround och strl full brukar vara för mörka eller vara mer rosalila

dolce_&_gabbana skrev:

Kan bara hålla med, själv skulle jag aldrig smycka ut min häst med dessa gräsliga saker, stackars hästen ser ju ut som clown..,men smaken är som baken...ponnyungar brukar ju ha förglädje till dessa saker...

hade du läst längre så hade du märkt att de som diskuterar mest i den här tråden är äldre än s.k. "ponnyungar"

"själv skulle jag aldrig smycka ut min häst med dessa gräsliga saker"
jag smyckar inte ut min häst, alla saker han har på sig har jag en bra anledning till. sen att sakerna råkar vara i en ovanlig färg (ovanligt=udda=fult?) kan ju bero på att jag faktiskt tycker att det är snyggt.
precis som du ska ha rätt att ha svarta/bruna saker till din häst utan att nån ser ner på dig så ska jag ha rätt att ha lila/rosa/ljusgröna

Håller med Ciliegia. Vissa saker här i tråden kan jag hålla med om inte är så snygga med då är det framför allt tex. bruna saker med mönster. Jag HATAR värkligen brunt! Fult och äckligt! *ryyser* ändast småsmå detaljer i det på tex. beige täcken

Äh...ni e bara avundsjuka!! Min häst bryr sig inte :)
Bara mamma som gnäller lite ibland :P

Hrm. 20 år och galen i rosa/blå greijer.. Dräglar på ponny prakt sidan som bäst.. ;) Ingen ponnyryttare utan kallblodsryttare..

ciliegia skrev:
hade du läst längre så hade du märkt att de som diskuterar mest i den här tråden är äldre än s.k. "ponnyungar"

jag smyckar inte ut min häst, alla saker han har på sig har jag en bra anledning till. sen att sakerna råkar vara i en ovanlig färg (ovanligt=udda=fult?) kan ju bero på att jag faktiskt tycker att det är snyggt.
precis som du ska ha rätt att ha svarta/bruna saker till din häst utan att nån ser ner på dig så ska jag ha rätt att ha lila/rosa/ljusgröna

Jag håller med dig. Hästarna lider ändå inte av det (hur gärna ni än vill tro det) och jag bryr mig lika lite om vad de tycker om de 'min' häst har på sig som jag bryr mig om vad de tycker om vad jag har på mig. Tycker folk borde sköta sitt och sina hästar i stället för att klaga på andras.

ciliegia skrev:

:bow: :bow: :bow:

Natali som är snart 27 och har blått till den ena hästen, mintgrönt till den andra och letar fortfarande efter en ny färg till mina 2 Fjordingar ;)

vill bara ha massa ljus blå saker till min pålle :love: för han passar så bra i de.. men lite tajt på pengar fronten bara :crazy:

Pengar är alltid ett problem ^^'

Gud vilka grejor ni har hittat!!!
Ja jag har iaf hunnit göra önskelistan till jul VÄÄÄÄÄÄLDIGT lång kan jag lova!!!

//Lillan

ciliegia skrev:

:bow: :bow: :bow: :bow:

dessutom så ska det väl inte var tjafs på en sån här tråd, här ska man visa upp bilder får färgglada/ovanligat färgade grejer!

Gör en tråd med "vanliga" färger också så slipper vi skitsnacket!

Tack för svaret ber om ursäkt om jag frågade men ville bara veta..
Detta så att vi ej ligger för högt i pris.
mvh El

Zappade runt lite och råkade se Hollands landslag i hästhoppning.
Orange kavaj, Ja jisses :D

Nu har man sett marinblått, svart, ljusblått, grå, rutig och nu Orange.
Undrar vad blir nästa färg :D

Laban skrev:
Zappade runt lite och råkade se Hollands landslag i hästhoppning.
Orange kavaj, Ja jisses :D

Nu har man sett marinblått, svart, ljusblått, grå, rutig och nu Orange.
Undrar vad blir nästa färg :D

JAG vill iaf ha en orange kavaj! Jag har oranga saker till "mina" hästar men det är oerhört svårt att matcha för alla oranga är olika.
Men jag har faktiskt tänkt sy ett eget hjälmöverdrag i orange. Grejen är bara att jag inte kan sy ordentligt men det löser sig nog! :cool:

//Lillan

Är dom här bara inte för UNDERBARA :love:
derdaupink-l.jpg

sidepullsm.jpg

8594_pd131001full.jpg

Skulle villja se hela schabraken:
splime-pink.jpg
sppink-blue.jpg
spblack-pnk.jpg

purpleheartfullSM.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
30
· Visningar
1 183
Senast: zarmino
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka