cili
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
dolce_&_gabbana skrev:fan vad fult
palle skrev:Det är väl jag som ska tacka för julutrustningen![]()
![]()
![]()
ciliegia skrev:hade du läst längre så hade du märkt att de som diskuterar mest i den här tråden är äldre än s.k. "ponnyungar"
"själv skulle jag aldrig smycka ut min häst med dessa gräsliga saker"
jag smyckar inte ut min häst, alla saker han har på sig har jag en bra anledning till. sen att sakerna råkar vara i en ovanlig färg (ovanligt=udda=fult?) kan ju bero på att jag faktiskt tycker att det är snyggt.
precis som du ska ha rätt att ha svarta/bruna saker till din häst utan att nån ser ner på dig så ska jag ha rätt att ha lila/rosa/ljusgröna
ciliegia skrev:hade du läst längre så hade du märkt att de som diskuterar mest i den här tråden är äldre än s.k. "ponnyungar"
jag smyckar inte ut min häst, alla saker han har på sig har jag en bra anledning till. sen att sakerna råkar vara i en ovanlig färg (ovanligt=udda=fult?) kan ju bero på att jag faktiskt tycker att det är snyggt.
precis som du ska ha rätt att ha svarta/bruna saker till din häst utan att nån ser ner på dig så ska jag ha rätt att ha lila/rosa/ljusgröna
Laban skrev:Zappade runt lite och råkade se Hollands landslag i hästhoppning.
Orange kavaj, Ja jisses
Nu har man sett marinblått, svart, ljusblått, grå, rutig och nu Orange.
Undrar vad blir nästa färg![]()