utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Starmartyr skrev:
Titta vad jag hittade på eBay (förstås):
ed_1.JPG

b0_1.JPG

Vad UNDERBARA!!! :love: Måste köpa nåt häftigt tyg och sy ett schabrak. Inte för att jag rider särkillt mycket just nu..

Palle: http://www.fotogalleriet.se/alb_showpic_id607732.html

WOOOW!!!!! :p Hra en får filt, får påslakan set, får gardiner och mcyke mer!! Älskar får!!! :D :love:

Kyaa, jag önskar jag kunde sy, då skulle jag antagligen ha en hel uppsjö av schabrak och dylikt ;)

... Jag älskar minihästar :love: ;);) .. Och min Hnokki, givetvis.

Hej,

Mina senaste fynd :love:

eskadron1.jpg

lilaben.jpg

~Ingrid

Vilken härlig GRÖN färg :love: , vart har du köpt dem någonstans?

Visst är färgen underbar :love: har beställt allt det gröna på horze.se dom är ju dom enda som har mycket av Eskadrons produkter som jag älskar!

Oj oj, då ska jag ta mig en tur inom Horze - älskar den gröna färgen ;)

PS: Är dem värda sitt pris? Fasen, blir dyrt med 4 Eskadron grimmor till mina hästar - men wow :love:

Nu har jag ju bara EN häst så för mig känns det som om dom är värda sitt pris ... har även den blå vanliga Eskadron med flerfärgat grimskaft. Ska fixa en bild.

Ja då blir det värt sitt pris ;) ..Men vad tycker du om fårullen, är den hållbar i längden tror du?

Hej igen,

Jag var skeptisk faktiskt, men det visade sig att när den kom så var den inte så där tjock och otymplig utan mer helt ok (jag är inte fundersam längre...). Fast den gröna färgen finns ju utan fårskinn också. Samma som jag har i blått...

Senast ändrad av en moderator:

Ok, jag är lite skeptisk på om den är för tunn ocg eventuellt skavs av allt för fort. Men då vet jag ca hur den är - tycker om grimman med fårullen, den ser så otroligt mysig ut.
Och det hade varit fint med matchande grimmor till alla 4, men dyrt. Får tänka lite på det och räkna på ekonomien, har precis köpt 2 nya sadlar igen :crazy:
Men tack för info, då vet jag iallafall hur dem är :)

Låter som det blir kul julshopping i år i så fall ;)

PALLE: När du läser detta, kan inte du ta och emaila mig? :bow:

7663KID.jpg

:p :p

Senast ändrad av en moderator:

Måste försöka skaffa mej ett sådant :p

Synd bara att dom matchande benskydden är ..lite...vad ska man säga...plastiga :D ;)

hehe! ja.... Dem är ju inte så "normala" direkt :rofl:

oh, dom där såg jag i riktig ridsportsbutik´s höstblad :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
24
· Visningar
976
Senast: MiniLi
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka