utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Sk "transportkrubba" (som man hänger över en kant) eller en vanlig, fastskruvad krubba? :)

Hon var och tog bilderna i stallet för bara någon vecka sen för att göra en hemsida, vet inte om den är klar än eller vad den heter. Men jag återkommer :)

1winter4.jpg

Kanske inte så speciell färg, men snacka om inpackad :D :rofl:

Men jag tror det gick att beställa i lila och rosa... :crazy:

*knapplån*
rånarluva??
1fullface.jpg

ehhh schabrak me chilisar?? gulligt? snyggt? ehh nej! :D
1saddlecloth7.jpg

tuffa transportskydd :p
1travel_boots8.jpg

okej tuffa benskydd.. men undra hur mkt dom egentligen skyddar?
1boots8.jpg

Fast benskydden var väl bara för att ha i hagen? Då kanske inte de behöver skydda lika mycket som skydden som används vid hoppning, ridning osv. :) Det borde väl inte bli lika stor 'påfrestning' iaf?

man behöver ju inte ha dom som skydd, utan som mer "dekoration". På hööks finns det ju sånna i tomte färger!

Min pålle borde ha schabraket med Chilifrukterna på (Hon heter Chili så) Inte för att de var speciellt fint, men de vore lite småroligt :p

jo det har du rätt i... hade jag haft en pålle som hetat chili hade jag nog garanterat haft ett sånt ;)
men annars nope :p

Ja, om min häst hade hetat Chili så skulle jag också ha haft ett sådant schabrak! Har för mig att det fanns sådana där broderade fleecelindor med Chili på också? ;)

Snacka om inpackad! Stackars pålle, han/hon syns ju knappt! Och allting så ju för stort ut dessutom... usch usch :rofl:

jag älskar såna ombyggningsbara distansträns i nylon! finns i alla färger! det knäppaste jag hittade var i reflex.

http://www.hought.com/ (biothane)

www.biothanetack.com (distansträns)

www.libbys-tack.com (syntetträns, ombyggningsbara)

www.mossrockendurance.com (distansutrustning)
www.distansritt.nu
(div utrustning i nylon och biothane)

http://loristack.com/ (nylonutrustning med fina mönster)

www.sunsethalters.com (reputrustning)

http://www.handcraftedjewls.com/ (sidepulls, grimmor i rep)

*hihi* den lilafluffiga sadelgjorden dom hade på sunsetrugs var för ruskig!

gaah!! det knäppaste jag har är en reflexgrimma med nosrep och 4 ilsket röda benreflexer. hästen äger en ful grön filt också.

Capable Case skrev:
Sånt träns har vi till Frisern! SÅÅÅÅ SNYGGT! Hade matchande sadel också men den satt inge bra så vi har sålt den nu. Men det blir nog en ny barocksadel snart så då får vi hoppas den passar!

vad gör dom tränsen i denna tråden? dom var ju snygga :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
925
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka