utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Det finns oxå en GUL sadel på beg. sidan på kaupreridsport.se

Häftig! :p

Har själv till hästen ett kanon Lila westernträns i syntet! och lite annat kul.... ;)

fb_1_b.JPG

Låter bilden tala för sig själv :p

VILL HAAAAAAAAAAAAA!!!!!

finns på ebay och säljes för $60 skickas från australien.

Lite dyrt för min magra plånbok men jag vill HAA

Jag ÄLSKAR mitt knallrosa Biothane träns....eller rättare sagt mitt till kandar omgjorda träns...värt varenda krona

Ryver skrev:
Alltså nu får ni ursäkta mig ,men jag kan bara inte tycka det är snyggt med en massa skrikiga färger på hästen! Är det bara jag som är så tråkig här?? (har inte läst alla inlägg)

Jag skulle heller ALDRIG klä på min häst någon av det som visas i tråden, men det är ändå kul att se alla ovanliga och tuffa saker !

Japp, det var den jag menade.... :bow:

jag har oranga lindor (vägverks oranga) riktigt gröna, bebis blå, shakrutiga, RIKTIGT grönt täcke..älskar färger som sticker ut!

OOO Dom vill jag ha!! matchar till mina lindór!! var kan man köpa dem???? :bump:

Var får man tag på syntetträns egentligen? Jag hade ingen aning om att det fanns ens en gång innan jag läste den här tråden... :smirk:

Är det jättedyrt eller finns det billigare också?? Skulle ju vara så häftigt att ha ett blått träns... :banana:

Jag älskar blått... Tipsa gärna om blåa saker!!!

jag ahr mest koll på travatricklar. finns iallafall huvulag i massa olika färger jag vill ha ett vitt eller rött :) snyggt och man syns :)

en häst i mitt stall har en travsele+huvudlag i rött och svart läder... rätt häftigt!

Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger HumleMumlan

HumleMumlan skrev:
Var får man tag på syntetträns egentligen? Jag hade ingen aning om att det fanns ens en gång innan jag läste den här tråden... :smirk:

Är det jättedyrt eller finns det billigare också?? Skulle ju vara så häftigt att ha ett blått träns... :banana:

Jag älskar blått... Tipsa gärna om blåa saker!!!

Hejsan

Kollade på tradera och titta!:)

400 kr är utropspriset (man kan alltså inte bjuda under det priste) och 495 kr då kan du köpa den direkt.

Blå som du ville:)

11811648_1.jpg

Lycka till :D
Jacky

Hitta en till blå träns:)

1webbing6a.jpg

Finns också i rosa :) och många andra färger dessutom många grimmor i samma färger..kolla:)

1webbing4_small.JPG

Länken till sidan och priset ($160)

Sidan

Jacky (som tycker om att leta på nätet :angel: )

Visste du att det är engelska träns som saluförs via AUSTRALIEN.....

palle skrev:
Visste du att det är engelska träns som saluförs via AUSTRALIEN.....

Nej det hade jag ingen aning om. Vet du vem eller vilken hemsida som säljer de i england då? Kanske OM man nu vinner på lotteriet någon gång kan köpa extra grejer :d

Jacky

Har ännu inte hittat eventuell hemsida men jag har "ryckt" i lite tåtar så jag hoppas själv få reda på hur man får tag på tränsen utan at behöva gå via Australien...

Och självklart hör jag av mej så fort jag får veta något.

Om man ska handla på e-bay, då måste man väl snacka engelska med säljarna?

Ja gärna! Skulle vara bra om man kan undvika långa transporter med dyra frakter:) Så vet du något är jag mycket intresserat av det :angel:

Jacky

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
924
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka