utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Vart har du köpt det? :love: Vad kostade det?

Hej
Dessa träns kan även beställas direkt från England. Där man kan designa dom själv. http://www.lanteleq.com Det finns mycket annat kul oxå.

Awie! ^^ Så underbara ting det finns... och så påstår de att välrden inte är matriell ;) haha, nej men det finns mkt fint som sagt ^^

Den blå jag hade på bild kostade någonstans kring 3600 och på den är det ju QH och tror föresten det är QH på alla syntetselar numera.

vad för bild? vad har jag nu missat??? :cool:

okej nu hittade jag var har hon köpt umåker har ju huvudlagen men selarna?? skulel vilja ha en röd. vore käckt men då skulle man bli utmobbad hahamen det får man väl ta

vad mer än nilema heter hästen? jag ahde en häst som hette nilema jen förut. jättefin.nu är han i himmlen:(

Ja, sådant får man leva med (att bli lite mobbad alltså) :P

Titta vad som har lagts ut på Tradera!!!!!!!!!!!!!!!

ROSA sadelpaddar och matchande vojlockar!!!!!!!!!!!

funderar på att inskaffa ännu ett vitt schabrak nästa gång jag besöker ullared, samt en del andra grejer och sen färga dem rosa. vojlockar syns ju inte lika bra :p

Ja, så kan man ju också göra ^^

det va juh faktiskt riktigt snyggt med det lila på en skimmel :) ! fast tyckte iof nosgrimman va lite för bred, men annars ;)

aaa fast i ljusblått då för min del iaf... du kan ju kö på lila det passar han i ;)

Det har jag gjort i alla år....men se bara till att det är 100% bomull i det du ska färga....annars kan resultatet bli katastrofalt dåligt.....

Neonfärgade boots :P Fanns för övrigt i neonrosa också...
neon.gif

Ett par lila hade varit fint :love:
splintbootsintrepid.gif

Inte sååå speciella kanske, men det kanske blir lite lättare att hitta ifall man skulle råka tappar bort en borste :P
CH550smbeastie.gif

tufft å haft lila träns till dom lila skydden.... tur att hästen e valack... :rofl:
kan jag få spara några av mina sista pengar iaf :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
925
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka