utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Ja, det är väldigt fint =)
Köpte det på Eurohorse -04, kommer inte ihåg vilken affär..

Jag har ROSA grimma och tillhörande flyweil och lindor, varje häst har varsitt brunt stalltäcke med snobben och skrutten på, 1 st blått och 1 st lila schabrak med snobben och skrutten på.....:)

Hej!

Har inte orkat läsa igenom hela tråden, bara några sidor, men jag tänkte att jag kunde bidra med några bilder. Benfleecelindor!
Observera att jag ibland rider ut med de på! (Har utöver rosa även mörkljusblå, babyblå, skrikgröna, neongröna...)

Rosa benlindor
En gång till

Färgade westernsporrar? :smirk:

coloredbumper.jpg

*Knapplån*

Dessa ridbyxor hittade jag på en postordershop i sverige:

8733.jpg

:rofl:

Shires kommer in om några veckor ;)

Jag vill, jag vill....TYST! :devil:

"Jag har ju ännu inte hämtat ut den nyss beställda Mollsadeln och ännu har inte paketet från Natali kommit"

Här ska det inte vara några nya hästprylar just nu..... :angel:

Räknar ned på dagarna - snart så kommer bootsen,betten,tränset och schabraket ;) .... Centaurs nya kollektion är påväg också :banana:

ja!!! Och snart ska jag också beställa!! Ska bara skrapa ihop dom sista små örena!! men jag vill bara ha meeer!!!

Eftersom Spirre heter "Blå" (Blue Spirit) så är ju färgvalet givet.... ;-) Fattas bara ett blått biothane-träns nu... :-)

/Camilla

jag ÄLSKAR den här tråden!!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
22
· Visningar
838
Senast: Piaff
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka