utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Var in och tittade på distansträns och hittade bland annat detta för er som gillar lila:
libbyridgrimma2.jpg

Nu är det så många inlägg i denna tråd att man knappt minns vad som visats men följande hittade jag:

Dessa läckra träns:

23152.jpg
27-1216.jpg
35-2091.jpg
60-2105.jpg
35-2006.jpg
1171.jpg
9162.jpg
9167.jpg

Jag fortsätter:

Helt set i USA-färger (vilket jag personligen ÄLSKAR! Dessutom ser den vita hästen ut som min :D ):
old-glory-lrg.jpg
34-2002.jpg
67-2002.jpg
25995.jpg
25199.jpg
78-2001.jpg

Shit, den där hästen var läkigt lik Laika när hon hde lång man! Fast Laika är inte rosa på hela mulen ;)

För miniatyrhästar:

34-1600.jpg
50-732.jpg

Tillbehör:
15966.jpg
15851.jpg
15984.jpg

Nu orkar jag inte mer, måste jobba ihop pengar till alla USA-prylar jag MÅSTE ha till Spirre... :D

Det här är verkligen en rolig tråd!

/Camilla

Hm, om jag vill köpa typ allt i USA-färger (träns, tyglar, filt, sporrar, stångbett, transportskydd, brösta och grimma) så går det på ca 2000 kr innan frakt och sånt är uträknat. Nebantat till träns, tyglar, filt och sporrar går det på runt 1000 kr med billigaste frakten...

Äsch vad jag blev sugen! Jag ska inte tävla western förrän i början av juli - undra om det hinner komma innan dess? Fast jag borde inte...

Nåja, vad är väl en bal på slottet... Grejerna finns säkert kvar och eftersom det är få andra som gillar det lika mycket som jag så lär nog ingen hinna före... :)

/Camilla

vad är det för nya saker från Centaur?? *nyyfiken!!*

Priset på USA tema grejjorna måste väl vara ganska ok? Lät inte såååå dyrt... Bara att slå till. :D ;)

Jo, men jag har nyss börjat jobba och tjäna pengar och redan har jag köpt en hästfinka, ett antal övriga osorterade hästgrejer, beställt en bomlös sadel som kommer snart coh dessutom tänkt tävla lite... Många bäckar små...

/Camilla

Centaur= Täcken i olika modeller och färger (Lila rutigt, rosa rutigt, brun rutigt, blå rutigt, grön rutigt, limegrön, rosa, lila mm mm mm). Tar också hem flecce vojlockarna och paddarna (kopi av fårskinns modellerna) med rosa, lila, blå eller vit bakgrund.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
22
· Visningar
838
Senast: Piaff
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka