Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hm, om jag vill köpa typ allt i USA-färger (träns, tyglar, filt, sporrar, stångbett, transportskydd, brösta och grimma) så går det på ca 2000 kr innan frakt och sånt är uträknat. Nebantat till träns, tyglar, filt och sporrar går det på runt 1000 kr med billigaste frakten...
Äsch vad jag blev sugen! Jag ska inte tävla western förrän i början av juli - undra om det hinner komma innan dess? Fast jag borde inte...
Nåja, vad är väl en bal på slottet... Grejerna finns säkert kvar och eftersom det är få andra som gillar det lika mycket som jag så lär nog ingen hinna före...
Jo, men jag har nyss börjat jobba och tjäna pengar och redan har jag köpt en hästfinka, ett antal övriga osorterade hästgrejer, beställt en bomlös sadel som kommer snart coh dessutom tänkt tävla lite... Många bäckar små...
Centaur= Täcken i olika modeller och färger (Lila rutigt, rosa rutigt, brun rutigt, blå rutigt, grön rutigt, limegrön, rosa, lila mm mm mm). Tar också hem flecce vojlockarna och paddarna (kopi av fårskinns modellerna) med rosa, lila, blå eller vit bakgrund.