utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Hur kunde jag glömma :angel: dom ROSA matchande S&S-lindorna jag har :love: :love: :love:

Och kan tänka er vad jag hittade i garderoben under gubbens dressyschabrak??

Ett ROSA schabrak från LAMI CELL FUN collection :confused:

Kom just att tänka på att det kanske kan vara en namnsdagspresent, gulp....jag har namnsdag i slutet av sommaren... :o

Kanske bäst att försöka lägga tillbaka det så det inte syns....

Ett rosa schabrak i garderoben??? Inte vad jag vet...eller.... :cool:

Det går säkert att beställa i större storlekar. Jag vet att hon fått frågor om stora storlekar i alla färger.

Det där kan inte vara ett äkta Burberry täcke.
De har säkert hittat sånt tyg och sytt själva. Hahah, tattigt ju.

Det ÄR inte äkta. Det är en tjej som syr sånna täcken och säljer på tävlingar. Hon har jättemycket flummiga täcken, typ Nalle Puh, Musse Pigg m.m. Nalle Puh täckena är väldigt söta. :)

"Burberry"täcket är det Hansbo som har gjort. Det var nån "limited edition" som tydligen tog slut jättefort. Köpte mitt typ -00.
Kostar runt 1100

Okej. Men burberry-märket på, sätter hon på sådana detaljer också? Man ser det inte på bilden men det sitter ganska långt fram.

Vet du om ALLA Davis senskydd och boots är lika små i storlekarna?

Jag köpte guldglittriga på Scandinavium i storlek Small,,som jag tyvärr sen fick sälja då dom var försmå...:(

Bara som exempel:

H***S bruna formasydda boots i storlek Small passar ponnyn perfekt :)

Globus svarta med konstskinn är förstora i samma storlek, dock passar dom Lipizzanaren....

Davis glitter i samma storlek är för små för ponnyn....

??????

Starmartyr skrev:
Haha, ska sitta på läktaren och hejja som sjutton i så fall ;)

De får du göra! :bump:
hahaha.. nä ja bestämde mig för att vara lite ekonomisk & valde en annan dress

Jag får väl sitta och hejja på dig i din ekenomiska dress i stället då ;P Jag är bra på att hejja... :D

Förmodligen...
Ska man vara riktigt kräsen så är det fel färgställning på rutan på täckena, den röda randen ska vara mer vinröd.
p12780b.jpg

Här är mitt täcke från hansbo, i bomullsmateral. Sen har jag sett andra i fleece, men då är det nått annat märke. De fanns nere i falsterbo för typ 300 spänn.
burberry.jpg

Sött att matcha tycker jag ^^

Awh my GODNESS how prettyprettypretty! Fanns dessutom i men mängd färger :love: :love:
a7_1_b.JPG

3e_1_b.JPG

21_1_b.JPG

49_1_b.JPG

Sedan fanns det lite andra söta med ^^
91_1_b.JPG

dd_1_b.JPG

0f_1_b.JPG

ed_1_b.JPG

ab_1_b.JPG

Det sista är väl lite väl men ^^'

Jajjemen.. dessvärre måste jag säga eftersom en del 'missöden' har gjort så jag inte kan bjuda där >.<

Kanske inte riktigt hör till tråden men... Är det bara jag som tycker dessa ser lite väl billiga ut? :confused:
2f_1_b.JPG

Inte lika fina som isländska lättmetallstigbyglarna i olika färger, om ni frågar mig, men nåja...
jt243047xv.jpg

.. Finns även matchande sporrar (har för mig att western-modell av dessa har skymtats tidigare i tråden):
jt249984.jpg

OJ! :eek: :p :love:
13_12_sb.JPG

9a_12_sb.JPG

... Hästen skulle ju se ut som en dragqueen (oavsett kön) i de där X'D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
24
· Visningar
1 011
Senast: MiniLi
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad vill han ?
  • Eurovision 2025
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur