utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Neeej - passar dom inte Palle?? Så synd :(
Men ditt blåa sett är av intr. då :d

Tiggertjejen - så fort jag får hem täckena så skall jag ut och plåta pållarna ;)

Bra, jag vill ju se dem.
såg du dem andra flammiga sakerna som är utlagda i tråden?

Hehe - blir spännande at se - ska ta in ett till mitt föl också som han kan ha i vinter ;)

Nej dem såg jag inte - men ska kolla in länken.

Jag ska se om jag inte kan göra med dom rosa shortchapsen som jag redan gjort med dom mörkgröna jag använder nuförtiden...

Till dom köpte jag extra grov dragkedja som jag sydde på på den som redan satt där...då fick dom ju större omkrets, så att säga....

Det var inte så dumt - hoppas nu att dem passar efter att du har sytt på 1 ny dragkedja så att du kan använda dem ;) :bump:

Vem var de som gillade rosa? :angel:
cord7.jpg

Har inte läst igenom hela listan med "fina" saker i speciella färger så jag vet inte om dessa ridbyxor redan har nämnts... men de är otroligt fina... :smirk: :D :rofl:

Häftiga - men tyvärr inte i min färg smak /kombination då.

Lite väl mycket även för mej....en i taget är väl okej..men inte allt tillsammans..

vilken av dom? förut tyckte jag att dom där ridbyxorna var skitfula men jag börjar gilla dom. speciellt dom rosa :p

dessa gillade jag :love: :love:
vart köper man dom ??? :love: :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 397
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
936
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka