utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Hittade dom (aktuellt) men vilka priser!

ooh, det nedersta har EXAKT samma dekor som ett pannband jag har :eek:

Under typ nyheter tror jag, vet inte var på sidan jag var när jag hittade dem :p

ciliegia skrev:
*knapplån*

nu har jag fotat en del av de grejer jag hade liggandes hemma :) :
ponysaker.jpg
Har du stulit Harrys rosa grimma :eek:
Du skriver att du bara har det liggandes så då kan jag ju få den :angel: Om det är en cob förståss :angel:

Liten fråga till alla!
Kan ni PM:a mig om ställen på internet (har redan adressen till Ponnyprakt)som säljer grejer spec. grimmor i LYSANDE färger!! Jag har en chockrosa och vill ha mera!!!!
Chockrosa, chockblå, babyrosa, babyblå, kyckling gul m.m. :D
Allt som lyser!!!!
Jag vet att det finns en massa länkar i denna tråd men jag blir vimmel kantig av att leta ibland 90 sidor :eek: :eek:

*lån*

Herregud!
Jag skulle aldrig, över min döda kropp, sätta på Snutten något av dessa gräsliga ting :eek:
Inte en enda sak på 91 (!) sidor har varit snyggt.
Jisses

Bara i mina mardrömmar kan jag tänka mej din sadelkammare *ryyser* Brunt, svart, grått, beige, smutsgult, smutsgrönt, SMUTSSMUTSSMUTS!

:devil: :devil:

Verkligen härliga färger :love: , men jag är nöjd med mitt "tråkiga" bruna träns... Det var mest grimmor jag var ute efter, men tack ändå :D

den är i strl full :p
anledningen till att de där grejerna just nu bara ligger hemma och är onödiga är att hästen inte flyttat upp till mig än, så det ska inte säljas

Äsch då gör det inget för han kan ändå inte ha full ;)
Hoppas din häst passar lika bra i rosa som Harry gör :love:

han ser riktigt fräck ut i den grimman kan jag lova :p

Lozzan skrev:
Bara i mina mardrömmar kan jag tänka mej din sadelkammare *ryyser* Brunt, svart, grått, beige, smutsgult, smutsgrönt, SMUTSSMUTSSMUTS!

:devil: :devil:

:rofl:
Har två svarta träns.
Ett svart shabrak med guldkant
Ett vitt dressyr shabrak
en blå/vit grimma (ljusblå)
Blå/grå ridbyxor.

Men så har jag en palomino/isabell med gyllene hårrem och vit man och svans så.. :p svart är snyggt till honom.
Creme är snyggt också.

jag och Derha Prince i blå version, synd på motljuset bara - det ger en rätt konstig bild av mig
princeidauppstalld.JPG

knopparna ligger på andra sidan och pannluggen är åt alla håll, så han ser rätt naken ut

Men människa in med mer färg! För guds skull!!!
Färg ger hästen personlighet. Vi i privatstallet kör med speciella färger.
Jag med rosa. (har fux med ljus man, sto)
Ridlärarn med lila. (har mörkbrun häst, valack)
och polarn med grönt. (har en fux häst, sto).
Snälla ge hästen lite mer färg. Kör åtminstone med mer blått. Svart är ju boooring!

Svart är klassiskt, stilrent och snyggt.
Skulle aldrig spöka ut pierroen i något sånt där. (knalloranga täcken, gula fleecetäcken, blåa, röda, gula träns.) *spysmiley*

Kom och tänka på det för några år sen så hade ju hööks rosa reflexer. Då kunde jag inte köpa för jag hade ju valack som dessutom bara var på foder. Men nu är jag jätte intresserad av det men då har ju inte hööks dessa längre. finns dom nån annanstans?

_Jasmine_ skrev:
Svart är klassiskt, stilrent och snyggt.
Skulle aldrig spöka ut pierroen i något sånt där. (knalloranga täcken, gula fleecetäcken, blåa, röda, gula träns.) *spysmiley*

Är inte du inne på fel tråd isf?? :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
19
· Visningar
764
Senast: zarmino
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
932
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka