Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Elshacera skrev:Vet en som kan ta hem dessa lindor![]()
Är ni intresserade kan jag PM er
mvh El
Lozzan skrev:Bara i mina mardrömmar kan jag tänka mej din sadelkammare *ryyser* Brunt, svart, grått, beige, smutsgult, smutsgrönt, SMUTSSMUTSSMUTS!
![]()
![]()
Elshacera skrev:Tillägg de kan även tas hem matchande schabrak med Loonet tones och nalle puh..
mvh El
palle skrev:Är det ingen som säljer ROSA glitterlindor??![]()
![]()
![]()
Skumt!!! Jag har alltid fått svar inom 24 timmar från dom. Gillar snabb service och därför gillar jag att handla av PP också.palle skrev:Njaa, här i byn har vi inte så god erefarenhet av PP...
Jag rekomenderade byns ponnypappa att höra med dom om det dom sökte... det är >1 månad sedan dom skulle återkomma med mer exakt storleksuppgift....
Ingrid och Lukas skrev:Skumt!!! Jag har alltid fått svar inom 24 timmar från dom. Gillar snabb service och därför gillar jag att handla av PP också.
Men skriv och påminn då, det hade jag gjort.palle skrev:Jag vet åtmindstånde 2(!!) här i byn som frågat efter storlekar och fått svar att det ska kollas upp...
Dom har väntat 4 respektive 6 veckor nu....![]()
Vanity skrev:Det står "I Love My Owner" på den![]()
Lite mer passande än "I Love My Pony" tycker jag, i alla fall när det rör sig om en grimma osm hästen har på sig
![]()
cämela skrev:jag har en sån till min häst! hehe har även en sprillans ny "I LOVE MY HORSE" grimma om nån är intresserad..
VILL HA!!!!!!Vanity skrev:Det står "I Love My Owner" på den![]()
Lite mer passande än "I Love My Pony" tycker jag, i alla fall när det rör sig om en grimma osm hästen har på sig
![]()