utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

*knapplån*

idag har jag inskaffat en ny sadelgjord
svart med en lila rand i mitten (ca 2 cm bred)
så nu är det bara att hoppas att Merlin inte blivit allt för fet på sommarbetet

Elshacera skrev:
Vet en som kan ta hem dessa lindor ;)
Är ni intresserade kan jag PM er
mvh El

Kan du inte PM mig och berätta vilka fäger, storlekar och figurer som kan tas hem.

Lozzan skrev:
Bara i mina mardrömmar kan jag tänka mej din sadelkammare *ryyser* Brunt, svart, grått, beige, smutsgult, smutsgrönt, SMUTSSMUTSSMUTS!

:devil: :devil:

Äsch, nu ska vi inte vara elaka :D
Jag har ju brun sadel, brunt träns, chokladbrun padd ( :love: ), brun brösta.. :o ;)

Fast jag har faktiskt ett ljusblått regntäcke :love:, ett illgult ländtäcke och en grimma med gult nosband :D Så det så :p

Sen har jag ju en blå och en grön padd också :) Snacka om att jag är färgstark :angel:

Elshacera skrev:
Tillägg de kan även tas hem matchande schabrak med Loonet tones och nalle puh..
mvh El

Åh.. Jag älskar dom! Om den som nu kan ta hem sådana i vilket pris ligger dom på då? :)

Nej, har kommit fram till att det inte gör någon som helst nytta... hittar jag något snyggt kanske jag köper det just därför men jag försöker hålla ner på remmarna så gott det går. Har bytt ut nosgrimman mot en vanlig engelsk också och han funkar lika bra på den :)

Njaa, här i byn har vi inte så god erefarenhet av PP...

Jag rekomenderade byns ponnypappa att höra med dom om det dom sökte... det är >1 månad sedan dom skulle återkomma med mer exakt storleksuppgift....

palle skrev:
Njaa, här i byn har vi inte så god erefarenhet av PP...

Jag rekomenderade byns ponnypappa att höra med dom om det dom sökte... det är >1 månad sedan dom skulle återkomma med mer exakt storleksuppgift....
Skumt!!! Jag har alltid fått svar inom 24 timmar från dom. Gillar snabb service och därför gillar jag att handla av PP också.

Ingrid och Lukas skrev:
Skumt!!! Jag har alltid fått svar inom 24 timmar från dom. Gillar snabb service och därför gillar jag att handla av PP också.

Samma här! Mkt bra service.

Jag vet åtmindstånde 2(!!) här i byn som frågat efter storlekar och fått svar att det ska kollas upp...

Dom har väntat 4 respektive 6 veckor nu....:(

palle skrev:
Jag vet åtmindstånde 2(!!) här i byn som frågat efter storlekar och fått svar att det ska kollas upp...

Dom har väntat 4 respektive 6 veckor nu....:(
Men skriv och påminn då, det hade jag gjort.

Cornelia fick sin grimma hon beställt därifrån i dag och det var lite problem med haken i den. Jag mailade och 5 minuter senare hade jag svaret. Sedan tog det ytterligare två mail inom 10 minuter innan vi rett ut det hela och saken var klar. Det kallar jag snabb service !!!

Det står "I Love My Owner" på den :D :D Lite mer passande än "I Love My Pony" tycker jag, i alla fall när det rör sig om en grimma osm hästen har på sig ;)
99-100567skin.jpg

Vanity skrev:
Det står "I Love My Owner" på den :D :D Lite mer passande än "I Love My Pony" tycker jag, i alla fall när det rör sig om en grimma osm hästen har på sig ;)
99-100567skin.jpg

jag har en sån till min häst! hehe har även en sprillans ny "I LOVE MY HORSE" grimma om nån är intresserad..

cämela skrev:
jag har en sån till min häst! hehe har även en sprillans ny "I LOVE MY HORSE" grimma om nån är intresserad..

Vart har du köpt den????
Skulle vilja ha ngt liknande till ponnyn :smirk:

Vanity skrev:
99-100567skin.jpg
VILL HA!!!!!! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
18
· Visningar
675
Senast: Piaff
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
932
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka