utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Hmmm.... Var bor du någonstans:angel: :angel: Det kan hända att din snygga grimma blir utbytt mot en tråkig vanlig grå med borttvättat foder:devil:

*knapplån*

En sån här ska jag leta reda på! :d

ha_Grimma%20nylon%20ofodrad%20orange%20ponny.jpg

Hvor kan man få tak i metallic stigbøylene / sporene?
De var utrolig lekre!!!

JAAAA!!! :banana: (säger jag som inte rider och enbart kör :rofl: )

haha...vilka coola grejor det finns!!fast vissa var kanske inte de snyggast jag set... men coolt som sagt...är det ingen som har typ en neon färgad sadel då?? de skulle vara coolt

Förresten köpte min väninna pippigula lindor och pippigult schabrak till sin mörka pålle. Han ser ut som en missklonad kyckling eller nåt i det!

*lånar knapp*

Var på my one i göteborg i veckan och hittade en helt underbar grimma i orange/gult. :love: Tyvärr fanns den inte i full-stl, annars hade jag köpt den utan att tveka. Nästa gång jag är där ska jag ta med kameran och hoppas på att den finns kvar. :)

Okej ^^ Själv är jag inte så där överdrivet förtjust i orange, men det går väl an.

asfaltsflickan skrev:
*lånar knapp*

Var på my one i göteborg i veckan och hittade en helt underbar grimma i orange/gult. :love: Tyvärr fanns den inte i full-stl, annars hade jag köpt den utan att tveka. Nästa gång jag är där ska jag ta med kameran och hoppas på att den finns kvar. :)

menar du denhär?
Bild2.jpg

tyvärr dålig bild (kamramobil) och dåligt ljus..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
925
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka