Utrustning/"roliga saker" till 1 ½ åringar? :)

Fashionistan

Trådstartare
Vad finns det för utrustning/ "roliga" saker att köpa tills oss med snart 1 ½ åringar? :) (07;or)

Förutom typ träns, borstar, grimmor, osv :)

Sv: Utrustning/"roliga saker" till 1 ½ åringar? :)

Typ ingenting?

De behöver ju inga saker då? Förutom det du har räknat upp.

Tråkmåns!

Finns massor, ville bara se vad andra har till sina :)

Typ täcken osv :)

Tror inte att det är så många som köper täcker o div till sina 1-2 åringar...

Tja... Jag köper ny grimma när cob storleken vuxits ut, annars köper jag ingenting förrän dom är 3-år, då kan dom få ett täcke eller nytt träns, annars ärver dom av syskon som vuxit ur... Borstar används till flera hästar, inte individuellt. Mina hästar föds inte upp på stall utan går på lösdrift från 1 månad fram till okt som 2,5-åringar. Dom borstas inte mer än nödvändigt, dvs den sociala biten ett par ggr/månad. Täcken används ALDRIG förrän på hösten som 3,5-åringar, om ens då....

Senast ändrad:

Tror inte att det är så många som köper täcker o div till sina 1-2 åringar...

Nej det tror inte jag heller! Behövs nästan inte, men jag gillar att ha ett regntäcke utan fodring till hands för riktiga skyfalls dagar!

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
646
Senast: Honey07
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 746
Senast: Edla
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
404
Senast: Hedwig
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
636
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka