Utrustning ullared?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare embuh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 091
Status
Stängd för vidare inlägg.
E

embuh

Hej! Ska ta och åka ner till ullared om några veckor för första gången! Hur är kvaliten på häst och ryttarutrustning? Vad finns det för nått? Berätta och lägg gärna ut bilder! :D

Sv: Utrustning ullared?

Kvalitéen är varierande, du får klämma och känna på grejerna. Pälsglans och sådant där är "kända" märken och billigt.
De har det mesta du kan tänka dig; täcken och grimmor, benlindor, träns, bett, skydd, osv... Det enda de typ inte har är sadlar! De har bra med utrustning till ryttaren också, billiga ridbyxor och ridjackor och sådant där.

Allt beror på vad du letar efter och vad du ställer för krav på kvalitéen ;)

Min kompis nämde att det finn märkesutrustning ibland också? :O Men det värkar ju toppen! :D

Har du tur och de har fått in ett restparti så kan det finnas märkesutrustning, men räkna inte med det när du åker dit. Fast vad spelar märke för roll? ;) Det viktigaste är hur bra grejerna är :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 188
Senast: Blyger
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag skall snart åka på sadelutprovning för att prova kemnevall sadlar. Har hört så mycket bra om dessa . Vad tycker ni som har... 2
Svar
27
· Visningar
3 416
Senast: Elise4321
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
263
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka