Utrustning

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Tican
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 908
T

Tican

Vad skulle ni köpa som grundkörutrustning till en shettis, som ska motionsköras på grusvägar? Gärna bilder. Pratar alltså om kärra, sele, huvudlag, tömmar, piska osv. Är det bra med benskydd?

Tack :bow:

Detta är vad jag har till min shettis

*Sele med draglinor & baksele (även huvudlag och tömmar ingår) --> DENNA
*Rockard med svängel -->DENNA

Selen är köpt på www.equilex.se och sen är vagnen köpt av www.globussport.se

Jag har inte benskydd när jag kör av den enkla anledning att ponnyn inte behöver ha de...pisk har jag,men den använder jag inte.

Jag är jätte nöjd med både vagn och sele!!

En vagn med svängel & fästen för baksele och så en sele med draglinor och baksele. Det som RebeckaKilhberg har bilder på är utmärkt för det. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 219
Senast: Nota
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
421
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 396
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 612
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V