JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Körning
Trådstartare
Trådstartare
Tican
Startdatum
Startdatum
23 Maj 2004
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
908
Vad skulle ni köpa som grundkörutrustning till en shettis, som ska motionsköras på grusvägar? Gärna bilder. Pratar alltså om kärra, sele, huvudlag, tömmar, piska osv. Är det bra med benskydd?
Tack
Detta är vad jag har till min shettis
*Sele med draglinor & baksele (även huvudlag och tömmar ingår) -->
DENNA
*Rockard med svängel -->
DENNA
Selen är köpt på
www.equilex.se och sen är vagnen köpt av
www.globussport.se
Jag har inte benskydd när jag kör av den enkla anledning att ponnyn inte behöver ha de...pisk har jag,men den använder jag inte.
Jag är jätte nöjd med både vagn och sele!!
En vagn med svängel & fästen för baksele och så en sele med draglinor och baksele. Det som RebeckaKilhberg har bilder på är utmärkt för det.
Hästmänniskan
Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon...
4
5
6
Utrustning
Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Utrustning
Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂
Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet...
2
3
Hästvård
Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Valp 2025
Övr. Hund Visst är hon! Hon ser så belevad ut också. 😁 Men skenet lär ju bedra, även om uppfödaren beskriver det som den mest okomplicerade kull...
Philosophia
17 minuter sedan
Svar: 881
Visningar: 61 798
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag antar att det beror på hur allvarliga svårigheterna är.
Jag har mycket lättare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...
Sel
Igår kl 23:31
Svar: 1 854
Visningar: 179 656
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Och mina nu tre scalare som uppenbart hittat varandra :D
Red_Chili
Igår kl 23:27
Svar: 1 386
Visningar: 41 158
Djur
WE-tråden
Övr. Grenar I tekniken får du poäng på varje hinder och det finns även bedömningspunkter under allmänt intryck, precis som i dressyr. I speeden...
warg
8 minuter sedan
Svar: 675
Visningar: 59 274
Grenar
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Du kunde frågat mig Lena, jag minns ju allt sådant där onödigt... 😅 🤭 Först hade faktiskt Ronny W Svante och sedan sålde han Svante...
fio
Idag kl 01:17
Bildtråd
Gnägg Jag vet att det inte är samma sak rent teoretiskt, men de ser iprincip likadana ut. Ville mest förtydliga att det inte var de jag menade...
Emuliiaa
Igår kl 23:12