Utsrällning i sundsvall el gävle?

Sv: Utsrällning i sundsvall el gävle?

Jag bor på Södermalm, och har nog inga planer på att kika på den i Timrå. När är den?

http://hem.passagen.se/madeleinewall/kymaro%20&%20liam%20015.jpg
kymaro%20&%20liam%20015.jpg

Den är sagen efter den i nordichall. okay jasså ensån:P min på 10 månder börja kanske 7 månader sen har jag en på 6mån som inte visar nån tendens till att vilja lyfta på benet:P

Jag ska eventuellt ställa ut min Sheltie i Sundsvall i oktober samt Ljusdal den 16 september.

Jasså i ljusdal ska jag mes ställa ut..vilken dag i sundsvall den i timrå ridhuset eller?:)

Liknande trådar

Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 348
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 515
Senast: ufot
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 411
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 501
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka