Bukefalos 28 år!

Utställning i västerås 22/4

Sv: Utställning i västerås 22/4

Jag var visserligen inte där men mina grabbars pappa ställdes ut på lördagen och det gick jättebra för honom :) Han blev BIR och BIG 3 :bump: så det var roligt. En bror till grabbarna åkte ut med en 2:a i kv men han var på bushumör så det var kanske därför =)
 
Sv: Utställning i västerås 22/4

Kunde tyvärr inte åka själv, jobbade som vanligt:cry: .
Men min hannes son blev champion:banana: .
Kul att barnen har bättre ordning på sina öron.
Glömde, rasen är dvärpinne.
 
Sv: Utställning i västerås 22/4

Moppan fick en tvåa, troligtvis pga att hon har för kort päls uppe på huvudet, jag hade luggen uppsatt med "fel" snodd och.....

Nu blir det Österby, sen blir det till hösten/vintern, så pälsen får växa ut ordentligt, ska nu ta och plocka kardborrar från pälsen.......tror hon hittade ett fint gäng sådana på dagens ridtur :eek: :cool:
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag ska på en tripp på lördag och vill ha tips på bra handelsträdgård(ar) runt Västerås. Hit me! Gärna med bra plantor för vettiga...
Svar
7
· Visningar
264
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
319
Senast: movi
·
Övr. Hund Har någon tips på en form av pall eller liknande som går att ha vid fotänden av en säng? Behovet är till en hund som lättare ska kunna...
Svar
9
· Visningar
433
Övr. Hund Regn, grusade vägar och leriga rastgårdar är ju inte det roligaste direkt. Jag går här och dagdrömmer om att ha en vattenslang utanför...
Svar
16
· Visningar
1 262
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp