Bukefalos 28 år!

Utställning i västerås 22/4

C

Crazycanada

Är det fler som ska dit och ställa ut? Jag ska ställa min hund där! :)
 
Sv: Utställning i västerås 22/4

Jag ska - om hunden är hel förstås. Hon har varit lite småstel i sitt vänstra bakben i en veckas tid typ (sträckning).
 
Sv: Utställning i västerås 22/4

Jag ska - om hunden är hel förstås. Hon har varit lite småstel i sitt vänstra bakben i en veckas tid typ (sträckning).

Usch, va tråkigt! Hoppas att hunden blir bättre! Håller tummarna!
 
Sv: Utställning i västerås 22/4

Jag och Kaiser ska dit - och vi får väl hoppas att det går bättre än på Lilla Sthlm :crazy: Ställer på lördagen :)
 
Sv: Utställning i västerås 22/4

La in en tråd för nån vecka sen om vilka som skulle till Västerås och ställa ut. Jag ska dit och ställa ut båda dagarna. Jag har Irländsk röd setter och chinese crested powder puff.
 
Sv: Utställning i västerås 22/4

Jag ska dit och jobba jag. Har sett fram emot det här så länge. Fint väder vill vi ha :)
 
Sv: Utställning i västerås 22/4

*kl*

Hur har det gått för alla som ställde ut?*nyfiken*

Är ni nöjda? Vad fick ni för kritik på hundarna?
 
Sv: Utställning i västerås 22/4

Jag fick en tvåa - igen :( Men jag är ändå nöjd för det kändes mycket bättre än lilla stockholm!
Hunden hade vaknat på en bättre sida ;)

Och kritiken har jag inte skrivit in i datorn än men den var rolig

bla "exotic spotted" fick han och det har jag aldrig hört förut! Och så stod det "trevliga vinklar och eleganta rörelser. Men kroppen är det inte tillräcklig massa i och ena örat är på gränsen till att falla ner. Domaren fnissade när han kollade tänderna på hunden och skrev sedan i kritiken "not my favourite bite". Min hund har korrekt bett men framtänderna är ganska små och ser lite konstiga ut.
Precis innan oss hade det varit uppe en hund på bordet med outstanding bett för att vara kines så jämförde domaren med den var det inte mer än rätt!

Men som sagt, jag är jättenöjd ändå!

Men nu har jag inte anmält till någon mer, blir väl Alfta i sommar och ev. Stora stockholm i höst, får se om det blir nåt mer därimellan, som är här i närheten..
 
Sv: Utställning i västerås 22/4

har en kompis Mamma som ställde en faraohund på lördagen kom som bästa hane och söndagen stllde hon en fransbulldog som fick en 2:a. Dommarn gilalde henne jätte mycket sen va ja min kompis som skulle ställa en springer spaniel tik. fick gå vidare men åkte sedan ut.. :S mycke possitivt fick hunden men har lite dåligt påskjut i bakbenen. annars va hon jätte duktig.. :banana: :bump: :banana: :bump:
 
Sv: Utställning i västerås 22/4

Skoj, ni är nöjda antar jag med tanke på smileysarna:D

Ni andra då? Havanais-baben har jag ju både träffat och klappat!
 
Sv: Utställning i västerås 22/4

fick precis lite bilder av en som fotat på utställningen!

Här ser man hans förbenade öra hänger ;)

9382261.jpg


9382279.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Regn, grusade vägar och leriga rastgårdar är ju inte det roligaste direkt. Jag går här och dagdrömmer om att ha en vattenslang utanför...
Svar
16
· Visningar
1 262
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 988
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Ett fenomen som jag stött på när jag varit i hundrastgårdar med min hund är att vissa hundar ''förstör'' andra hundars lek genom att...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Hur länge smittar det? Att dom inte ska träffa andra hundar förstår jag, men om jag förstått det rätt så smittar det om hon springer...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp