Bukefalos 28 år!

Utställning IGEN.........

R

Rallebralle

Nu på söndag,den 14:e dec.
Viksjö Tennishall ....Spånga nånstans där... :confused:

Jag kommer med Scilla o Marrakech,någon som vill hälsa på eller ska ställa sin kisse??? :D :D
 
Jag har inte råd.... :(
ska ställa i Sollentuna den 5 o 6:e januari.....jag lovar att om jag hade haft pengar till anmälningsavgisten så hade jag gått dit ner för att ställa med er.... :cry: :cry: :cry:
 
Jaaaa. :bump:
Jag ska dit med Gremlin på söndagen.
Han ser verkligen fram emot fredagens bad :angel:
 
Jag lovar o svär att jag faktiskt vill det .....men har ju pröjsat 520:- till den som är nu o så 1040 till sollentuna... :crazy:/2 katter i två dagar.......... :( :( :(
 
Men guuud vilken underbar användarbild :love: :love: :love:

(Nä, jag kommer tyvärr inte till någon utställning alls :cry: Min är ju "förtidspensionerad"...)
 
Jag ställer i Sollentuna i början på januari, Petronellas första utställning. Kika in på www.chess-design.com och se om du tycker att hon har någon chans? Jag är relativ nybörjare så ja har ingen aning.
 
Hhahahah...jag har ingen aning om hur en persers rasstandard är.......kan bli svårt att se om hon har nå´n chans då.... :smirk:

Jag skulle ställt den 3 o 4:e egentligen,men fick ändra då de hade för många abyssar då....min ena uppfödare har anmält tio katter.... :crazy: :p
 
Svårt att se på bild så... (och jag är inte världsbäst på kat 1) men tänk på att "toppa" öronen, de ska vara trubbiga på perser, så man tar bort de hår som förstör formen på den, men det kanske du redan visste...
 
Ähh...fi**a oxå...jag anmäler mig iaf!!! när går tiden ut???
Ni som är med i Nerikes,kan man få betala på plats eller gäller det bara utlänningarna? :confused: :confused:
 
I övermorgon....... :crazy: :crazy:

Varför tar de inte emot sälliskatter...
Jag som isf ska ställa Scilla o lilla blå,då kvittar det ju om jag har med mig Marrakech o dessutom betalar för det....
Det blir ju en dubbelbur iaf??? :crazy:
 
Anmälningstiden går ut idag den 11/12.
Om du ändå vill anmäla så ring och kolla med Lena om det är fulle eller inte. Jag har faktiskt ingen aning om hur mycket katter som är anmälda.
Ang betalning på plats så gäller det bara utlänska utställare.
Sällskapskatter tar vi nästan aldrig emot. Oftast är det såna som har två katter hemma och vill ha med den andra som sällskap vilket då resulterar i en dubbelbur i stället för enkelbur.
Eftersom vi brukar ha tämligen mycket katter på våra utställningar ( upp till 700 st ) så har vi nog svårt att få ihop det med burar i allafall.
Hoppas du får anmäla så vi ses :)
HD
 
men det är ju den tionde idag....Eller är det fel på min dataklocka?? :confused:
Ja men om jag ändå ska ställa två,så får jag ju dubbelt iaf o man kan ju lika gärna ha tre i en bur..... :smirk:
 
Jag kommer nog dit! på söndag. Det var så dålig info. vart det är nånstans bara....men det är Spånga eller?
det stog ju bara viksjöhallen.
Skulle ställa min Flisan, men så blev det inte :(
 
Jaaaaa...kom o hälsa på mig,så bjussar jag på lussebullar...
Viksjö Tennishall,spånga eller Järfälla nånstans....

Jag har ingen aning jag heller men jag blir lotsad så det gör inget! :D
 
Jag skickar over Cleo med flyg! Kanske vi da antligen kan fa rett ut vad hon ar for farg ;)

Blasilver ar senaste budet.
 
Även i Göteborg kommer det att vara utställning. Tennishallen i Mölndal!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 737
Senast: Lhas
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 167
Senast: Skjøldur
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 565
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 142
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Häst med eksem

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp