Bukefalos 28 år!

Utställning IGEN.........

Tur att gulasidorna finns :) Hur hittar jag dig då? Vilka av dina 7milj. raser ska du ställa emnar jag ;)
 
Det är jag som hörs o syns mest...ahhahahah

nä.antingen irrar jag runt i aby o somaliringens monter....o bjussar på lussebullar...har fyllt frysen med 180 st mer på väg :crazy:

Eller så är jag vid min bur,jag har en dubbelbur då både Scilla o Marrakech är med.
Jag ställer bara abyssar,en vilt hane o en blå hona.
Marrakech kommer mest vara i A&S ringens monter,där jag är alltså...... :smirk:
Om du ser någon knubbig *host,host* sak med en viltfärgad aby i svart flexikoppel,svart sele.
Så äe det med alla sannolighet jag! :smirk:
 
Åh, men du måste ju måla naglarna också så jag vet SÄKERT att det är du ;)
Lycka till iaf. Det kommer säkert att gå jätte bra!
 
självklart!!!...vinröda med rosa streck är det som gäller,lite kristaller lär jag väl trycka dit oxå.
kommer ha svarta kläder med vinröda o rosa accesoarer(kan inte stava??) till....

Jag är lite inkörd på rosa o vinrött just nu :smirk:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 738
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 016
Senast: Viva
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: ryujaneiro
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppfödare som slutat svara
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp