Utställnings tråden

Jag har planerat Falun - Räven verkar dock ha andra planer efter att ha smitit och inte kommit hem igen :(
Ååååå nej!
Vilken (extra)ångest att ha en fertil hane 'ute på byn'! Men det blir snygga bäbisar i alla fall... ;)
Jag hoppas verkligen att han kommer hem/du hittar honom snart.
 
Jag har planerat Falun - Räven verkar dock ha andra planer efter att ha smitit och inte kommit hem igen :(
Men fy vad hemskt. Vilken ångest jag skulle ja. Hoppas att räven hittar hem snabbt. Eftersom han har lite karaktäristiskt utseende hoppas man ju på att folk reagerar.
 
Men fy vad hemskt. Vilken ångest jag skulle ja. Hoppas att räven hittar hem snabbt. Eftersom han har lite karaktäristiskt utseende hoppas man ju på att folk reagerar.
@Corax @athena_arabians

Det är vidrigt.
Det som är bra är att vi bor på en hyffsat liten ö - men han kan ju ha spatserat över bron. Jag har i allafall lappat överallt och lagt lappar i alla på ön boendes brevlådor. Plus att jag går långa rundor med hundarna varje dag. Jag har skrivit på vår lokala fb-sida också. Det är faktiskt en som hört av sig med en observation, men det var ett par dagar sen hon såg honom (han såg pigg ut då och försökte fånga fåglar som hon matade - nästa gång så fångar hon honom istället för att schasa bort honom)
 
@Corax @athena_arabians

Det är vidrigt.
Det som är bra är att vi bor på en hyffsat liten ö - men han kan ju ha spatserat över bron. Jag har i allafall lappat överallt och lagt lappar i alla på ön boendes brevlådor. Plus att jag går långa rundor med hundarna varje dag. Jag har skrivit på vår lokala fb-sida också. Det är faktiskt en som hört av sig med en observation, men det var ett par dagar sen hon såg honom (han såg pigg ut då och försökte fånga fåglar som hon matade - nästa gång så fångar hon honom istället för att schasa bort honom)

Har han kommit hem?
 
Tack :) Jag är barnsligt stolt över Krullis, främst för att han skötte sig så otroligt bra! Mot slutet var han bara tok tok less, och började bli lite lätt rabiat, och vi fick lov att gå hem efter att jag frågat arrangörerna lite snällt :heart
 
:cry: Jag tänker på er flera gånger varje dag. Hoppas att han kommer hem snart!

Jag är helt knäckt. Min fina, fina katt. Var är han?
Just nu är det så illa att jag inte kan se bilder på en Somali ens. Än mindre se bilder på honom. Usch - det är så fruktansvärt olidligt oroligt
 
Jag är helt knäckt. Min fina, fina katt. Var är han?
Just nu är det så illa att jag inte kan se bilder på en Somali ens. Än mindre se bilder på honom. Usch - det är så fruktansvärt olidligt oroligt
Jag förstår dig Verkligen!
Och varje gång jag ser att det finns nytt inlägg i tråden så hoppas jag att Räven har kommit hem igen... Lider med dig!!!
 
Men kattskrälle :cry: Håller alla tummar! En bekants katt var borta 4 v, men klev in hos några grannar sen. Så förlora inte hoppet! :heart

Jag försöker att hålla mig upprätt.
Jag har ju en katt som var borta i sex månader och kom hem sen.

Jag har polisanmält honom nu. Jag har också mailat alla katthem i närheten.

Mest tror jag att han är ute och går på ön. Den är ju inte så stor så han BORDE ha hört mig efter alla tusen gånger jag ropat och letat. Kan man tycka.
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
6
· Visningar
238
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 549
Senast: cili
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 116
Senast: Tilly_85
·
Katthälsa Jag har använt Dronspot de tre senaste gångerna som jag har avmaskat vår katt. Första gången stack hon direkt till dörren och ville ut...
Svar
0
· Visningar
618
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp