Bukefalos 28 år!

Utställningsframgångar i Högbo

kicki71

Trådstartare
Vill bara visa lite bilder på mina underbara hundar som gick bra i ringen under utställningarna Högbo bruk förra helgen:love:

Lilleman
29292718.jpg


Tiffy
29292736.jpg


Taggen som fick både Cert oc R-Cacib
29292745.jpg


29294742.jpg
 
Sv: Utställningsframgångar i Högbo

Åhh, vilka fina hundar :love:
Jag blev helfrälst i Lilleman :love: Är otroligt lik min hane som jag hade för många år sedan. Vad är det för stam på honom?
Sen hade jag en som var svart också lite lik Taggen men han ser ut som en Phalè?
Jag kan sakna en liten hund så otroligt mycket ibland.
 
Sv: Utställningsframgångar i Högbo

Oj, jag kunde inte ens stava till en sån :o
Omregistrerad? har det varit en papillon som blev en phalene?
Det är inga hundar jag känner till, mina var Silezios, jag kommer inte ihåg hur det stavas!.

Ska kika på hemsidan, jag kan gå in på Papillonringen och nostalgi titta ibland :)
 
Sv: Utställningsframgångar i Högbo

Han har väl egentligen varit phalene hela tiden men eftersom hans föräldrar var pappisar så trodde både uppfödaren och jag att han kommer att bli pappis.
Så fel vi hade=)
Så han är omregistrerad i sommar.
Hans pappa är en Silenzios hund:love:
 
Sv: Utställningsframgångar i Högbo

ÅÅÅH, små pappisar! Himla fina! :love:
 

Liknande trådar

Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 798
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Min 6 åriga hund har en lös tand. Han har superfina tänder i övrigt och brukar få beröm hos vet. Nu har han en lös tand som sagt, en...
Svar
6
· Visningar
892
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 800
Senast: Takire
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 233

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp