Utställningsresultat!!

Sv: Utställningsresultat!!

Ställer henne på lördag i Strägnäs på första officiella och sen i Nyköping nästa söndag. Nån mer som ska dit??
Jag var där! Jag ställde Kaiser och pojkvännens mamma ställde sin ena hane, som snöpligt nog slog ut Kaiser - på sin första utställning. Jag var iofs inte så förvånad för Kaiser gick jättedåligt. Tyvärr brukar han göra det inomhus.

Igår ställde vi i Eskilstuna och det gick mycket bättre! Svärmors båda hanar var med denna gång, och Kaiser slog ut dem, sedan sin kullsyster som blev bästa tik, och blev till sist BIG 2:a. Jätteskoj! Jag hoppas att det går lika bra, eller bättre i Köping nästa helg! :) Om det gör det anmäler vi till Stora Sthlm som blir den första officiella sedan maj -07.
 
Sv: Utställningsresultat!!

Nu har jag vart i Norge för första gången och ställt ut!!
på Norsk vinnare 2008.

Resultaten slutade

Ådi, unghunds hanen, blev BIR med CACIB!! och är nu Norsk vinnare - 08
Kaxa, öppenklass tik, fick en slät 1a men vann öppenklassen.
Happy (uppfödarens hund som jag tog med mig), vann bruksklassen för tikar och fick sitt andra norska Cert, bev andra bästa tik med R-CACIB
Tiger (uppfödarenshund som jag också tog med mig), vann bruksklassen för hanar och blev andra bästa hane med R-CACIB.

Vi fick också uppfödarklass: 1a med HP.

Sen var det dags för gruppen med min lilla Ådi och då kom han 3a!!!! :love::bump:

Jag var helt överlycklig!! :D (är det än)



 
Sv: Utställningsresultat!!

Vi var också i Hamar, Norge och ställde på lördagen.
Resultatet blev BIR med norskt cert, Cacib och Norsk vinnare 2008. Han blev nu även norsk utställningschampion iom att han redan är svensk.
Jag hade gett upp tanken på cacibet iom att det skulle komma en annan svensk hane dit som vinner i princip allt - men tänka sig att det blev min hund som blev Bir.. Helt salig blev jag, och tämligen förvirrad antagligen. :)
 
Sv: Utställningsresultat!!

Vi var också i Hamar, Norge och ställde på lördagen.
Resultatet blev BIR med norskt cert, Cacib och Norsk vinnare 2008. Han blev nu även norsk utställningschampion iom att han redan är svensk.
Jag hade gett upp tanken på cacibet iom att det skulle komma en annan svensk hane dit som vinner i princip allt - men tänka sig att det blev min hund som blev Bir.. Helt salig blev jag, och tämligen förvirrad antagligen. :)

Åh!! vad roligt!
Kul när svenskarna åker till norge och vinner allt ;) hehe :bump:
 
Sv: Utställningsresultat!!

Ställer ytterst sällan nu för tiden. Men senast var på hemmaplan. WKKs utställning i Köping. Gamla gubben blev BIR-veteran!
 
Sv: Utställningsresultat!!

*KL*

Blir så sugen på att ställa ut igen efter denna tråden!!! Kul att alla får så bra resultat.

Min ena blev SV-05, men sen har det inte gått alls bra:crazy: Dock blev min andra bättre och bättre tills hon blev sjuk, men tänkte ställa henne som veteran nästa år om hennes päls växer ut så hon kan bli SV bland veteranerna;)
 
Sv: Utställningsresultat!!

I helgen så va jag ställde min saluki Valp och fick HP BIR:) jätte duktig va han inne i ringen.


Sen i bis finalen så va det ca 30 valpar i min klass och jag vart bort plockad när det bara va 6hundar kvar i ringen så det känndes lite surt..
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Lite diskussion om utställningar och anmälningsavgifter. Eftersom jag tycker det är intressant att veta vad folk tycker. Förra året på...
Svar
19
· Visningar
2 084
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Skryttråd så ni som inte vill läsa kan titta bort nu;) Ja utställnings helgen är över för i helg. Regnet öste ner stora delar av både...
Svar
12
· Visningar
1 036
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Med Cujo och Atlas. Atlas var först ut i ringen och det gick jättebra måste jag säga Han hade vissa besvär med att hålla nosen uppe...
Svar
12
· Visningar
1 175
Senast: Gnist
·
S
Övr. Hund Hej Jag är nybörjare vad gäller utställningar men jag försöker läsa mig till hur det går till på utställningar som ett komplement...
Svar
16
· Visningar
1 237
Senast: Smulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp