UtstÄllning NÄsta Helg!

Casper

Trådstartare
Hej hopp!

Nu ska jag och min hund på utställning på långfredagen i Växjö och jag börjar bli riktigt nervös.

Det är tio år sen jag ställde en hund sist!!

Har någon något lugnande tips??

:D

Sv: UtstÄllning NÄsta Helg!

När jag ställde ut min hund så var jag alltid jättenervös innan men när jag väl kom ut i ringen var jag coollugn.

Tänk som så att du är inte ensam och att din hund är den finaste så ska det nog gå bra.

Lycka Till

Sv: UtstÄllning NÄsta Helg!

Har egentligen aldrig ställt ut, men ska det på kristihimmelfärdsdag med min lilla valpis.
Mitt råd är att komma i god tid, se till att hunden hinner varva ner efter bilturen (om den behöver det vill säga ;) ) och HA ROLIGT!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
7 269
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundträning Hej! Vi har en nu elva år gammal amstaff som vi adopterade för strax under två år sedan. Fantastisk hund, världens snällaste. Alltid...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Dundeyr
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 159
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 562
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka