Utställningsanmälan

imse_vimse

Trådstartare
Om jag ska anmäla min hund till en utställning visst ska jag skriva de titlar som föräldradjuren har på rasdata.se framför namnen?:confused:
De är högre meriterade nu än vad som står på min hunds stamtavla så visst borde jag göra det?

Frågan framstår som självklar nu när jag skrivit ner den men jag slänger ut frågan ändå för att vara säker!:)

Sv: Utställningsanmälan

Jag har faktiskt aldrig brytt mig om det, det har ju ingen större betydelse för min hund ändå, bara att det står lite extra i katalogen. Min ena hund har australiensiska föräldrar, där har jag aldrig orkat bry mig om deras titlar som har plockats....

Sv: Utställningsanmälan

Min hund har lite mer "lokala" föräldrar så man vill ju inte trampa på några tår!:p
Tack för era svar!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 533
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 621
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
544
Senast: Jeps
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
12 132
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka