Utställningshalsband

Sv: Utställningshalsband

Jag knipsade helt sonika upp den översta ringen :devil:

Den övre kedjan behövde kortas upp lite, och det var när jag höll på med det som jag kom på att det vore snyggt med lite bling. Och på panduro hade de EN sorts pärlor som gick att trä på den dubbla kedjan, och som tur var så var de pärlorna väldigt blingiga ;)

Vad knipsade du med och hur fick du ihop den igen? :eek: Jag ver helt säker på att det var en typ ormlänksberlock som man kan öppna :p

Jag knipsade med tång, såklart!
(Och fick ihop den med tång. Händig tjej, serru!)

Och ja... det finns en liten risk att ringen öppnar sig om Billy blir tung och dragig, men jag har köpt nyckelringsringar att ersätta den med om den skulle svika mig :)

Och jag har inte sett öppningsbara ormlänksgrejer.
Bild på en sån?

Då är jag med!

Det är såna som man använder som "stopp" så att inte alla berlocker ska snurra runt och hamna på samma ställe. Man sätter dom över de små stoppen som redan finns på kedjan. Bild på en kedja med det lilla stoppet som man sätter berlocken över http://preview.tradera.com/985/105408985_1.jpg Berlocken i sig ser ut som en vanlig, bara lite större och öppningsbar.
Lite svårt att förklara men hoppas du fattar :p

Liknande trådar

Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 064
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 574
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 490
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 583
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka